• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • lanylena
    Cissi2801 skrev 2015-03-18 21:03:56 följande:
    Jag kollade nu på ett nytt och c-strecket är stakraker än t-strecket på ÄL-testet..
    Har du köpt gravtest??
  • Cissi2801
    lanylena skrev 2015-03-19 12:42:04 följande:
    Har du köpt gravtest?? smile1.gif
    Jag ska köpa gravtest... Har bim nu på söndag... Så vi får se
  • Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-03-18 21:03:56 följande:

Jag kollade nu på ett nytt och c-strecket är stakraker än t-strecket på ÄL-testet..

Åhh, vad spännande!!!!! skynda att köpa gravtest!

För min del är det inte ett enda dugg spännande tyvärr... var sjuk nyss ju och hann väl ha nån dag när man kände sig någorlunda pigg! Sen jagade världens förkylning ikapp mig så nu sitter man här med ont i halsen, kliande och rinnande näsa och allt sånt!! och totalnegativa gravtest, så ja.... inte mycket att glädjas åt just nu... så jag hejar på er andra istället!! får stå ut med mig här i tråden nån månad till!
  • Cissi2801
    Jamilia skrev 2015-03-19 18:33:57 följande:
    Åhh, vad spännande!!!!! smile1.gif skynda att köpa gravtest!

För min del är det inte ett enda dugg spännande tyvärr... var sjuk nyss ju och hann väl ha nån dag när man kände sig någorlunda pigg! Sen jagade världens förkylning ikapp mig så nu sitter man här med ont i halsen, kliande och rinnande näsa och allt sånt!! smile4.gif och totalnegativa gravtest, så ja.... inte mycket att glädjas åt just nu... så jag hejar på er andra istället!! smile1.gif får stå ut med mig här i tråden nån månad till! smile5.gif
    Jag ska köpa i morgon eller på lördag... Känner spänningen hårdna och sprudla...

Skickar en krya på dig kram
  • Jamilia

Tack ska du ha!!

Ser fram emot att se vad ditt test visar sen!! Lycka till!!!

• Cissi2801
    Jamilia skrev 2015-03-19 20:12:42 följande:

Tack ska du ha!! smile1.gif

Ser fram emot att se vad ditt test visar sen!! Lycka till!!! smile1.gifsmile1.gif

Tack själv... Jag tog bild på stickerna som sitter på ÄL-testet som jag tagit i två dagar... Där visar det att det ena strecket är starkare, och de andra syns... Då kanske du kan se lättare..
  • Cissi2801

Tant röd kom på besök nu på morgonen... Bara att ta nya tag nästa månad

• lanylena
    Cissi2801 skrev 2015-03-20 07:55:55 följande:

Tant röd kom på besök nu på morgonen... Bara att ta nya tag nästa månad

Nej vad tråkigt!
  • Cissi2801
    lanylena skrev 2015-03-20 09:28:25 följande:
    Nej vad tråkigt! smile4.gif
    Ja, men det är bara att ta nya tag... Jag håller tummarna för er andra som försöker att få det efterlängtade plusset
  • Dior79

S

Cissi2801 skrev 2015-03-20 11:12:07 följande:

Ja, men det är bara att ta nya tag... Jag håller tummarna för er andra som försöker att få det efterlängtade plusset

Tack.
Svar på tråden vi på 30 +