IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Tyvärr så har jag börjat blöda igen :(
Grattis =). Vilken dag ska du testa? Odlar dem inte vidare i sjukhuset du går på eftersom du hade ändå ganska många som gick att frysa?
Jag var också på insättning idag och fick tillbaka en blastocyst. Får veta senare under veckan om det blev någon till frysen.På långfredag den 3/4 har jag testdag. Nu har man den långa väntan framför sig =).
Hur känns det när embryot fastnar? Jag satte in det igår och idag, nyss högg det till i magen. kan man känna det?
Tyvärr så har jag börjat blöda igen :(
Usch, stackars! Det där är hemskt, att kastas mellan hopp och förtvivlan. Inte vilja gå på toa men studera toapappret ytterst noggrant för att se om det finns en gnutta blod. Jag känner med dig!
Hrm, detta gick ju inte helt som planerat. Istället för återsättning idag blir det alla till frysen och istället tappning på ett par liter ascites. Det förklarar ju i alla fall varför jag varit helt andfådd illamående och yr. Fy för överstimulering. Nåja, hoppas det blir bättre snart.
Hrm, detta gick ju inte helt som planerat. Istället för återsättning idag blir det alla till frysen och istället tappning på ett par liter ascites. Det förklarar ju i alla fall varför jag varit helt andfådd illamående och yr. Fy för överstimulering. Nåja, hoppas det blir bättre snart.