IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
LHF hujj så tråkigt ???? är du säker på att det är mensen? Kan vara en nidblödning
Hoppar in här i tråden! =)
27 år och är inne på min andra IVF behandling (korta metoden). Första gången fick vi ut 9 ägg varav 6 blev befruktade. Fick dock inga ägg till frysen.
Nu har de höjt dosen, tar bemfola 300 och orgalutran.
Idag var jag på VUL och de kunde bara se 4 äggblåsor. Känner på mig att vi kommer misslyckas denna gång med...
Är det någon här inne som har någon solskens historia? Ska på VUL imorgon igen och se om det blir ÄP på måndag eller tisdag..
Hoppar in här i tråden! =)
27 år och är inne på min andra IVF behandling (korta metoden). Första gången fick vi ut 9 ägg varav 6 blev befruktade. Fick dock inga ägg till frysen.
Nu har de höjt dosen, tar bemfola 300 och orgalutran.
Idag var jag på VUL och de kunde bara se 4 äggblåsor. Känner på mig att vi kommer misslyckas denna gång med...
Är det någon här inne som har någon solskens historia? Ska på VUL imorgon igen och se om det blir ÄP på måndag eller tisdag..
Åh nej :(
Jag har inte blödigt mer sen den blödningen som kom i måndags kväll. Jag har dock mensvärk hela tiden så jag kan ändå inte slappna av och hoppas på någonting :(
Nej det har inte tagit sig någon utav gångerna än.. så nästa gång blir det sista gratis IVF, så hoppas på många embryon till frysen!
Fy vad jobbigt för dig! Att det ska vara så satans svårt :(
Jag börjar ju fundera på vad det var för blödning. Antingen en nidblödning eller mellanblödning kanske? Än så länge har det inte kommit mer men som jag skrev så kan jag inte slappna av än! :/