IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Det var första gången (3e ivfen) jag började med gonal-f så kan inte säga mycket. På ultran såg det 9-10 äggblåsor men de bara ut 4 ägg. Förstår ingenting
Vad säger läkaren? Har du fått höja dosen någon gång eftersom det inte blir så många ägg? Gonal-f verkade i alla fall fungera bäst!
Det var första gången (3e ivfen) jag började med gonal-f så kan inte säga mycket. På ultran såg det 9-10 äggblåsor men de bara ut 4 ägg. Förstår ingenting
Ja, det korta protokollet. Dosen var 225.
Tack desamma! Lycka till! Tänk vad vi får kämpa man blir ju tokig
Vilken dos av gondal F har du fått?
Är det korta protokollet du har fått göra?
Håller tummarna för guldägget !
Ja, det var tomma äggblåsor. Japp, är ruvare nu. Rd 4. Biter ihop och väntar .... Usch
Okej, kanske några äggblåsor som var tomma eller något. Så var det för mig. Vissa var tomma och vissa var eller blev skadade under plocket. Är du ruvare nu?
Ja, det korta protokollet. Dosen var 225.
Tack desamma! Lycka till! Tänk vad vi får kämpa man blir ju tokig
Ja, det var tomma äggblåsor. Japp, är ruvare nu. Rd 4. Biter ihop och väntar .... Usch
Ja, vi får försöka se det positiva i eländet och hoppas på nästa försök.
Tack alla för era produktiva energigivande kommentarer! Ruvardag 7 nu börjar bli RIKRIGT nervöst nu