IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Inne på 6:e försöket nu. Alla har varit så bra. Senaste två vi satte tillbaka fick 12 av 10 möjliga i betyg. Men det går inte ändå. 2 MF men då på egen hand.
Nu ändrar vi allt testar bu långa protokollet. Gonal F icis. Aha om 3 dagars, blodförtunnande och Cortison.
Kram från en som börjar misströsta
Välkommen! Skönt när äggplocket är gjort :). Lycka till på tisdag!
Inne på 6:e försöket nu. Alla har varit så bra. Senaste två vi satte tillbaka fick 12 av 10 möjliga i betyg. Men det går inte ändå. 2 MF men då på egen hand.
Nu ändrar vi allt testar bu långa protokollet. Gonal F icis. Aha om 3 dagars, blodförtunnande och Cortison.
Ingen ägglossning idag heller...
Så nu är det bara att vänta en månad till...
Nu lämnar jag tråden för tillfället iaf. Då vårat plus är garanterat och går in i v8 nu så har jag så många andra trådar att följa :)
Önskar er alla lycka till med era processer och håller alla tummar och tår för att ni alla ska lyckas snart
många kramar till er ?
Det var ett hjärta där på slutet. Inte ett frågetecken haha <3
Nu kom den glada gubben!
Hoppas att barnmorskorna tycker att det är okej trots att den inte kom med morgon kisset. I och för sig så la jag mig 04.30 i morse efter att ha varit ute och druckit mååååånga drinkar.
Kanske var därför det inte visades först när jag tog vid 09.00
Nu kom den glada gubben!
Hoppas att barnmorskorna tycker att det är okej trots att den inte kom med morgon kisset. I och för sig så la jag mig 04.30 i morse efter att ha varit ute och druckit mååååånga drinkar.
Kanske var därför det inte visades först när jag tog vid 09.00