• Nellie2011

Bim denna veckan

Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?

• Svar på tråden Bim denna veckan
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-03-21 17:16:10 följande:

Lovar :D Är så kul att skriva med nån som svarar haha

Haha jag vet oftast skriver man några rader då då sen e de över. Kul o kunna följa någon som är i samma situation. Men där e ett svagt streck så du borde va gravid:)
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-03-21 16:59:26 följande:

[quote=75043746][quote-nick]Sofiakb skrev 2015-03-21 16:34:11 följande:[/quote-nick]

Ser du det?? Wow kanske det är där på riktigt då :D det visar sig imorgon :) spännande!!

Asså jag ser ett svagt streck. Haha ser du själv det? Eller du trodde du inbilla dig, va detta första försöket ??? Hoppas hopppas det visa imorgon

Nej har nog försökt ett år, eller inte skyddat oss på ett år :) Men min sambo är borta två veckor/hemma två veckor så större delen av året har vi inte haft en chans :/ Tack o lov har jag inte 28 dagars cykel :D

Jag såg ett svagt streck imorse men nu när det torkat ser jag inget... men det visar sig, är jag gravid så vet jag det inom några dagar! Försöker att inte ha några förhoppningar men det är supersvårt verkligen! Hörs imorn :D
  • Sofiakb
    CissiJissi skrev 2015-03-21 21:19:53 följande:

Kan yrsel vara en symtom i början av tidig graviditet?

Ja! Det har att göra med att blodvolymen i kroppen ökar :)
  • Sofiakb

Blankt test idag tyckte jag :/ Åh så tråkigt, spec som det jag tog igår kväll hade två streck... Hade vidrig mensvärk igår kväll, får väl se vad som händer närmaste dagarna. Har iofs hört om folk som har starkare streck på eftermiddagen än med morgonurin, men det borde ju ändå blivit starkare tills idag :/ Ska nog börja kika på apriltråden... blä va trist

Igår:

Idag:

• Sofiakb

Blankt test idag tyckte jag :/ Åh så tråkigt, spec som det jag tog igår kväll hade två streck... Hade vidrig mensvärk igår kväll, får väl se vad som händer närmaste dagarna. Har iofs hört om folk som har starkare streck på eftermiddagen än med morgonurin, men det borde ju ändå blivit starkare tills idag :/ Ska nog börja kika på apriltråden... blä va trist

Igår:

Idag:

• Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-03-22 07:51:10 följande:

Igår:

Idag:

Men än är det inte försent. Finns de som Plussa dagar efter. Så ge inte upp förrän. Mensen kommit. Kram
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-03-22 08:09:05 följande:

Men än är det inte försent. Finns de som Plussa dagar efter. Så ge inte upp förrän. Mensen kommit. Kram

Näe det ska jag inte göra :) Men orkar inte ha några förhoppningar heller, så slipper jag bli så otroligt besviken som jag blev förra månaden. Tack för din omtanke <3
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-03-22 08:14:53 följande:

Näe det ska jag inte göra :) Men orkar inte ha några förhoppningar heller, så slipper jag bli så otroligt besviken som jag blev förra månaden. Tack för din omtanke <3

Ja vet hur ledsen man blir när mensen kommer ????????skit jobbigt är det. har ni kört dagarna vid äl, innan och efter?
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-03-22 08:18:17 följande:

Ja vet hur ledsen man blir när mensen kommer ????????skit jobbigt är det. har ni kört dagarna vid äl, innan och efter?

Vi körde dagen innan (då han kom hem från jobb)och samma dag, sen fick vi gäster som bodde hos oss ett par nätter så det blev inget mer sen.

Man trodde aldrig man skulle bli en av dom här som letar minsta tecken o sitter me tester äl+7 men likväl blev man det haha. Vi byggde hus förra året så längtar efter att få fylla rummen :)
Svar på tråden Bim denna veckan