Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Lovar :D Är så kul att skriva med nån som svarar haha
[quote=75043746][quote-nick]Sofiakb skrev 2015-03-21 16:34:11 följande:[/quote-nick]
Ser du det?? Wow kanske det är där på riktigt då :D det visar sig imorgon :) spännande!!
Asså jag ser ett svagt streck. Haha ser du själv det? Eller du trodde du inbilla dig, va detta första försöket ??? Hoppas hopppas det visa imorgon
Kan yrsel vara en symtom i början av tidig graviditet?
Kan yrsel vara en symtom i början av tidig graviditet?
Blankt test idag tyckte jag :/ Åh så tråkigt, spec som det jag tog igår kväll hade två streck... Hade vidrig mensvärk igår kväll, får väl se vad som händer närmaste dagarna. Har iofs hört om folk som har starkare streck på eftermiddagen än med morgonurin, men det borde ju ändå blivit starkare tills idag :/ Ska nog börja kika på apriltråden... blä va trist
Igår:

Idag:

Blankt test idag tyckte jag :/ Åh så tråkigt, spec som det jag tog igår kväll hade två streck... Hade vidrig mensvärk igår kväll, får väl se vad som händer närmaste dagarna. Har iofs hört om folk som har starkare streck på eftermiddagen än med morgonurin, men det borde ju ändå blivit starkare tills idag :/ Ska nog börja kika på apriltråden... blä va trist
Igår:

Idag:

Igår:
Idag:
Men än är det inte försent. Finns de som Plussa dagar efter. Så ge inte upp förrän. Mensen kommit. Kram
Näe det ska jag inte göra :) Men orkar inte ha några förhoppningar heller, så slipper jag bli så otroligt besviken som jag blev förra månaden. Tack för din omtanke <3
Ja vet hur ledsen man blir när mensen kommer ????????skit jobbigt är det. har ni kört dagarna vid äl, innan och efter?