Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Asså jag tro du e gravid med de testen men vill heller ej säga så för du inte ska bli besviken om mensen kommer :( men jag hoppas för din skull att det bara e bruna flytningaR. Ja hade inget nu men har smärtan i magen som ja har en två dagar innan mensen, känner igen kroppen inför varje mens. Börja alltid me flytningar sen två dagar efter mens ....en mån va ja så sken gravid att mensen flytta sig 5 dagar sent. Galet hur man kan bli såhär.
Hm hoppas du ser bilden, den syns inte i min telefon av nån anledning
Det är okej, jag är helt inställd på att mensen kommer så ert pluss skulle va en total chock känner jag just nu :D Usch va tråkigt att du känner dig som vanligt vid mensen :/ Det tar verkligen på psyket det här, inte konstigt att mensen blir uppskjuten ibland pga hur man stressar över det här... Tempar du förresten? Min kurva ser ut så här nu, ingen sänkning än som det blir vid mens, kanske kommer den imorgon istället. Får se :)
Min temp sjunkit idag:( så alla odds e typ borta. Du e säkert gravid vä ta bara t imorg o testa :)
Beklagar :( Ingen mens än, knappt nått brunt heller? Det var ju rosa i förrgår o nu brunt två dagar så det måste ju va "rester" från i förrgår? Ska nog hålla mig till fredag, en dag kan ju mensen faktiskt va sen :) Det är väl inte exakt på dygnet, även om jag ALLTID får mens på morgonen av nån anledning. Hörs imorgon! Eller senare idag om mensen sätter igång :)
Kan va brunt son skulle varit mens . Ja e ledsen för ja verkligen pricka 3 dagar innan äl sen äl o dagar efter. Fy
Är så ledsen för din skull :/ Jobbigt när man verkligen lagt sin själ på att pricka äl o så blir det inget iaf, fast man tycker man gör allt rätt! Försök tänka framåt, det är bara drygt två veckor till nästa äl. Du kommer o bli med barn igen, det var bara inte meningen den här månaden :)
Är så ledsen för din skull :/ Jobbigt när man verkligen lagt sin själ på att pricka äl o så blir det inget iaf, fast man tycker man gör allt rätt! Försök tänka framåt, det är bara drygt två veckor till nästa äl. Du kommer o bli med barn igen, det var bara inte meningen den här månaden :)
Ingen mens? Här e den ialf :( så får bli att försöka få en januari bebis känns hopplöst.