• Nellie2011

Bim denna veckan

Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?

• Svar på tråden Bim denna veckan
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-03-18 07:27:58 följande:

Finns en del som plussat en ve innan bim. Har du klarat hålla dig?

Så känner jag också, att det inte tagit sig :/ Nu imorse när jag steg upp o även nu är jag svagt illamående, men det kan ju va va som helst känns det som! Suck... Har hållit mig :D har fyra rfsu-stickor hemma, skulle vilja hålla mig till fredag iaf men vettefan om jag inte är där o testar imorgon iaf haha. Har inga barn från förut så vet inte riktigt hur det ska kännas kan jag väl tillägga :)
  • Nellie2011

Nä innan henne visste jag inte heller hur de skulle kännas. Men ja kände nog heller inget då förrän mensen va sen o vi sa blir de barn så blir de tog samma månad. kanske för man stressar upp sig?? Efter några ve me henne fick ja fruktansvärd illamående ti typ ve 13 o blev yr osv. Men nog tidigt känna illamående nu. Men verka va en del här inne som känner symptom tidigt så ja håller tummarna . Ja hade nog ej heller klarat hålla mig från att testa haha

• Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-03-18 07:35:50 följande:

Så känner jag också, att det inte tagit sig :/ Nu imorse när jag steg upp o även nu är jag svagt illamående, men det kan ju va va som helst känns det som! Suck... Har hållit mig :D har fyra rfsu-stickor hemma, skulle vilja hålla mig till fredag iaf men vettefan om jag inte är där o testar imorgon iaf haha. Har inga barn från förut så vet inte riktigt hur det ska kännas kan jag väl tillägga :)

Har du testat idag?hehe
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-03-19 08:30:34 följande:

Har du testat idag?hehe

Haha joo, det var blankt :P Tror jag iaf, gravidhjärnan ser ju alltid streck ;) Har du hållit dig??
  • Nellie2011

Nä alldeles för tidigt i med bim nästa helg. Så får hålla mig. Såg du ngt streck ?? Ja vet hjärnan kan få upp streck haha sjukt. Men pröva på söndag igen:) hållet tummarna

• Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-03-19 10:11:09 följande:

Nä alldeles för tidigt i med bim nästa helg. Så får hålla mig. Såg du ngt streck ?? Ja vet hjärnan kan få upp streck haha sjukt. Men pröva på söndag igen:) hållet tummarna

Haha ja alltid ser man streck :) Testade nu precis o som alltid tycker man sig se något svagt :D Du kan väl ta ner mig på jorden igen?

Såg förresten att jag sagt fel bim, bim är 24/25 alltså tisdag eller onsdag, antagligen onsdag :)

Hur känner du dig?
  • Sofiakb

Oj va bilden blev mörk, tycker alltid det är så dålig uppladdningskvalitet här :/

• Nellie2011

Förstår dig. Men du det är ganska tidigt ändå att testa Vissa plussa först dagar efter bim . Jag kan tyvärr inte se någon på bilden du skicka men när man skicka här så blir de väldigt dåliga..avvakta till söndag måndag o testa på nytt då. Känner du av något i kroppen som inte bruka va så? jag heja på dig. :)

Svar på tråden Bim denna veckan