Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Finns en del som plussat en ve innan bim. Har du klarat hålla dig?
Finns en del som plussat en ve innan bim. Har du klarat hålla dig?
Nä innan henne visste jag inte heller hur de skulle kännas. Men ja kände nog heller inget då förrän mensen va sen o vi sa blir de barn så blir de tog samma månad. kanske för man stressar upp sig?? Efter några ve me henne fick ja fruktansvärd illamående ti typ ve 13 o blev yr osv. Men nog tidigt känna illamående nu. Men verka va en del här inne som känner symptom tidigt så ja håller tummarna . Ja hade nog ej heller klarat hålla mig från att testa haha
Mena att nu tar de tid o kanske är Dem pga stressen den meningen försvann.
Så känner jag också, att det inte tagit sig :/ Nu imorse när jag steg upp o även nu är jag svagt illamående, men det kan ju va va som helst känns det som! Suck... Har hållit mig :D har fyra rfsu-stickor hemma, skulle vilja hålla mig till fredag iaf men vettefan om jag inte är där o testar imorgon iaf haha. Har inga barn från förut så vet inte riktigt hur det ska kännas kan jag väl tillägga :)
Har du testat idag?hehe
Nä alldeles för tidigt i med bim nästa helg. Så får hålla mig. Såg du ngt streck ?? Ja vet hjärnan kan få upp streck haha sjukt. Men pröva på söndag igen:) hållet tummarna
Nä alldeles för tidigt i med bim nästa helg. Så får hålla mig. Såg du ngt streck ?? Ja vet hjärnan kan få upp streck haha sjukt. Men pröva på söndag igen:) hållet tummarna

Oj va bilden blev mörk, tycker alltid det är så dålig uppladdningskvalitet här :/
Förstår dig. Men du det är ganska tidigt ändå att testa Vissa plussa först dagar efter bim . Jag kan tyvärr inte se någon på bilden du skicka men när man skicka här så blir de väldigt dåliga..avvakta till söndag måndag o testa på nytt då. Känner du av något i kroppen som inte bruka va så? jag heja på dig. :)