• Nellie2011

Bim denna veckan

Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?

• Svar på tråden Bim denna veckan
  • Massor

Inget som hänt? Trodde själv att min BIM var i helgen, men tant röd har ännu inte kommit på besök :) kanske har 28 dagarscykel trots allt. Isf är BIM imorgon

• Tumvante

Då sitter vi i samma båt. Trodde min BIM var igår, men har inte fått stabil cykel ännu. Megabankt test igår, inte minsta antydan till plus... Så väntar på mens jag också. Kanske testar i morgon eller onsdag om min mens inte brakat loss.

• Nellie2011

Hjälp någon. Jag hade mens fredags till igår med rött blod och idah måndag slutet av mensen med brunt bara och testat neagtivt dagen innan mens på grav test. Idag fick ja hem äl stickor o dum som jag är så tänkte jag ska testa en och den gav två streck?? Kan de va de bruna från mensen som gett utslag på äl sticka? Orolig för jag testa negativ dagen innan mens

• Nellie2011

Eller den kan visa utslag pga precis haft mens? Så resterna gör den positiv? Starkt positiv med

• Massor

År nu på dag 28 i cykeln, alltid haft 26 dagar. PMS-besvären är som bortblåsta och ännu ingen mens...

• Nellie2011

Hur går det för alla? Själv hade ja fullt äl utslag lördag så nu återstår väntan till bim.

• Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-03-17 08:36:37 följande:

Hur går det för alla? Själv hade ja fullt äl utslag lördag så nu återstår väntan till bim.

Är på äl+6 o tiden går fruktansvärt långsamt.. funderar på att testa på lördag äl+10 men är så rädd att bli besviken. Lovade mig själv förra månaden att inte testa förrän mensen är sen, men inser redan nu att jag aldrig kommer klara av att vänta så länge :) Haha! Kul att ni försökte trots december-barn ;) Kommer ihåg att du funderade hur du skulle göra för ett par veckor sen.
  • Nellie2011

Kände mer att det spela faktiskt ingen roll. Och lika bra försöka varje månad för annars "förlora jag en månad" min man e född 28 dec haha .. Så vi kör på tills det blir plus. Jag förstår dig verkligen att väntan känns lång , bestämt mig med att inte testa förrän bim dagen men känner redan nu hur de kliar i fingrarna att testa några dagar innan bim. Jag håller tummarna för dig att du får ett plus:)

• Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-03-17 08:58:07 följande:

Kände mer att det spela faktiskt ingen roll. Och lika bra försöka varje månad för annars "förlora jag en månad" min man e född 28 dec haha .. Så vi kör på tills det blir plus. Jag förstår dig verkligen att väntan känns lång , bestämt mig med att inte testa förrän bim dagen men känner redan nu hur de kliar i fingrarna att testa några dagar innan bim. Jag håller tummarna för dig att du får ett plus:)

Tack! :) Håller tummarna för dig med! Hoppas mars är vår månad <3
  • Nellie2011

Ja hoppas med. Men försöker inte tänka för mkt för känslan av bli så besviken varje gång e fruktansvärd. Usch. När e din bim Tisdag?

Svar på tråden Bim denna veckan