Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Ja hoppas med. Men försöker inte tänka för mkt för känslan av bli så besviken varje gång e fruktansvärd. Usch. När e din bim Tisdag?
27,28 typ. Skit drygt väNTa. Man vill ha två barn till nu så nästa ska ja ej vänta 4 år med haha. Tänkte de skulle gå fort nu med o nu vet jag de kan ta tid. Redan hittat en barnvagn ja vill ha .. helt tokig.
Hade du äl redan måndag o bim 26?
Mena du äl måndag och bim 25? Då har du haft väldigt tidig äl?
Asså förlåt jag e rent snurrig haha herregud. Du hade äl onsdag torsdag ? Så då följer vi nästan precis varandraS äl o bim. Sorry för klydda i inlägg tidigare
Asså förlåt jag e rent snurrig haha herregud. Du hade äl onsdag torsdag ? Så då följer vi nästan precis varandraS äl o bim. Sorry för klydda i inlägg tidigare
Ja spännande alltid kul när andra är i samma situation. Min granne vi umgås me e beräknad om två ve o en annan vän i augusti. Ahh jag då? Haha.
Nu e all molvärk borta. Suck.
Nu e all molvärk borta. Suck.
Ja tror de va i januari som jag va sken gravin helt galet, vakna på natten o höll på kräkas flera gånger. Kunde knappt va vid vissa lukter brösten ömmade så de gjorde tom ont när ja duscha. Sen kom mensen precis på sin dag så va verkligen sken gravid. Jag känner ingenting mer precis som vanligt. Nu känner ja mig mest nere att ja inte lyckad nu heller åhhh