Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Jag har en Samsung, det är nått inbyggt typ FotoStudio heter den :)
Jag har en Samsung, det är nått inbyggt typ FotoStudio heter den :)
Har du testat något mer? Ja känner som dagarna före mens:( ????
Fick en rosa flytning vid 12 idag, antar att det betyder mens inom ett par dagar :/ Men har inte kommit nått mer efter det så det är lite konstigt.
Tog ett till rfsu, måste köpa nått annat tills onsdag om inte mensen kommit... Blir tokig på dom, är ju fan svaga streck på ALLA. Blir aldrig blankt eller starkare :S Tänker du testa nått före bim?
Fick en rosa flytning vid 12 idag, antar att det betyder mens inom ett par dagar :/ Men har inte kommit nått mer efter det så det är lite konstigt.
Tog ett till rfsu, måste köpa nått annat tills onsdag om inte mensen kommit... Blir tokig på dom, är ju fan svaga streck på ALLA. Blir aldrig blankt eller starkare :S Tänker du testa nått före bim?
Men e de inte synligare nu förresten?? Ja ser ju strecket.
Jo kanske lite synligare men tycker liksom inte det stegrar sig som det ska :/ Och så är det så svagt så kan inte säga om det faktiskt är rosa, fast spök borde ju inte komma på otorkat test :P Tar nog digitalt på onsdag kväll om inte mensen kommit, så har man svart på vitt :P Nidblödning ja, men dag 12? Är inte det himla sent isf? :O Hade du bim på fredag?
Bruna flytningar. :( mensen känns som den kommer snArt. Asså börja undra om något e fel på mig. Suck
Bim -5 och negativt test idag med, hoppet är kvar!
Bruna flytningar här med :/ dags att börja om igen verkar det som... Såå tråkigt :( Nästa månad är jag bortrest, möjligen hinner vi mysa en gång haha, sambon kommer hem natten till äl och jag åker utomlands samma morgon... Så blir nog o satsa på maj :) Hur länge har ni försökt nu? Du vet ju att du kan bli gravid så du får nog ge det lite tid bara :) Det komer när du minst anar det!