• Nellie2011

Bim denna veckan

Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?

• Svar på tråden Bim denna veckan
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-02-26 11:53:18 följande:

Får se om man försöker nästa månad eller vänta så man får bf i 2016. Nästa ånad3n e ju siska försök för få barn 2015. Hur ska ni andra göra som fått mens??

Alltså skulle man helt enkelt kunna välja så vill jag inte ha december-barn. Men känns ju dumt att inte försöka? Dom flesta har väl inte ens äl alla månader på året om jag förstår rätt, tänk så missar man en äl bara för att man "inte vill ha december-barn" :/ Klart jag hellre får barn då än inte alls så att säga :) Tror nog vi kör på som vanligt!
  • Nellie2011

Jag håller med. Dec är väl tråkig månad men samtidigt så är det inte de viktiga egentligen. Ja kommer med köra på som vanligt???????? tycker bara det är så himla jobbigt varje månad när mensen kommer blir så Jäkla ledsen. Borde tänka bebis blir av när man minst ana det Och oron ställer bara till mer bekymmer än nytta. Nya tag och ny positiv energi ??

• CissiJissi
    tantor skrev 2015-02-26 11:15:16 följande:

Håller tummarna att det blir +

Så här såg båda testen ut. Rekommenderar det digitala ;)

Men oj!!! Jag har bara billiga tester.... Kanske inte så bra!! Forfarande ingen mens sedan 16 januari och inga positiva svaga streck..
  • thortyra

grattis alla som fått plus. här väntas fortfarande ;) men ingen mens i sikte 

• Tumvante

Cissi, vad jag vet spelar det inte någon roll om du kör dyra eller billiga tester. Köpte själv ett duopack för 40 DKK i min netto i går, och har ca BIM imorgon (avvaktar stabil cykel efter stopp med nuvaring). Kanske testar i morgon bitti...

Skulle själv inte ödsla pengar på digitala och sådana som visar smileys o allt möjligt.

• Tumvante

Kanske är pappstickorna sämre än plaststickorna... Men jag skulle tro på en pappsticka. Oddsen att det ska bli fel är ju otroliga, och det otroliga hände för tjejen lite längre upp i tråden... Men att hålla på med digitala varje månad blir dyrt i längden.

Svar på tråden Bim denna veckan