Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Vi körde dagen innan (då han kom hem från jobb)och samma dag, sen fick vi gäster som bodde hos oss ett par nätter så det blev inget mer sen.
Man trodde aldrig man skulle bli en av dom här som letar minsta tecken o sitter me tester äl+7 men likväl blev man det haha. Vi byggde hus förra året så längtar efter att få fylla rummen :)
Ja! Det har att göra med att blodvolymen i kroppen ökar :)
Ja det kan ju låta logiskt, men isf senare i graviditeten va? Tänker att det inte borde ske redan i början:)? Är isf i vecka 3/4..
Ja det e psykiskt jobbigt .. med dottern va ja ej så för då tänkte vi bara vi skydda ej oss så blir de så blir de.. Men nu när man planerar för en till så känns de så mkt svårare och jobbigare. Jag tror inte ja lyckats heller denna gången, känns som mensen kommer i dagarna faktiskt. Men får ta nya tag isåfall. Man kan inte göra så mycket mer. Usch

Näe man får tänka att det är normalt att försöka flera månader, men väntan o besvikelsen är så oerhört jobbig :/
Här får du dagens, är fortfarande lika osäker? Men känner mig ganska nere, det borde ju rimligtvis bli starkare? Himla märkligt, skulle bara vilja bli gravid så jag vet att vi åtm KAN bli det!
Jag hade provat med ett annat sorts test. Vissa verka ge smala falska streck. Men om ni inte lyckas denna gången hade jag ringt någon gyn o sagt,vi har försökt ett år och vi lyckas inte, får ta i lite så man kanske kan få hjälp. En vän t mig har äl men behövde ändå få pergotime för få i gång äl mer eller hur man ska sägs de o sen va hon gravid fick göra så me båda barnen.men än är det inte försent me plussa denna månad. Fast jag vet ja kan bli gravid så oroa jag mig ändå nu för vi prickat verkligen in äl och inte lyckats än.:(
Ja det är så svårt det här :( Tänk vad rädd man varit tidigare att bli gravid, o så e de såhär svårt när man vill :P Märkligt! Jo men vi har ju inte försökt på riktigt ett år :/ Första 8 månaderna åtminstone så var han ju på jobb varje gång jag hade äl. Det här var kanske 3 riktiga försöket, 1 månad var han också bortrest. Så vet inte vad dom tycker riktigt om jag ringer :)
Ja det är så svårt det här :( Tänk vad rädd man varit tidigare att bli gravid, o så e de såhär svårt när man vill :P Märkligt! Jo men vi har ju inte försökt på riktigt ett år :/ Första 8 månaderna åtminstone så var han ju på jobb varje gång jag hade äl. Det här var kanske 3 riktiga försöket, 1 månad var han också bortrest. Så vet inte vad dom tycker riktigt om jag ringer :)
E de en app som man kan göra testet så som dina där du ändra färgen ??