Amazinglife skrev 2015-07-14 21:39:21 följande:
Ja dom sa till mig att de e svårt med CTG tidigt men mitt gick bra ändå..
Får man fråga om du har andra problem eller de är SD som gjort dig sjukskriven? Har du tungt jobb annars?
Ja den oron är svår o lägga när den har börjat.. De snurrar i huvudet och gör att man är nervös att något ska gå fel :/
Jag hoppas att jag får besked att tappen fortfarande är opåverkad på fredag så jag kan slappna av lite, men läkaren själv va lite orolig så man blir ju själv de :( man vet ju inte vad som gjort han orolig nog att boka in mig på en extra kontroll så de gnager i mig nu
Jo jag jobbar inom hemtjänsten och har väldigt tungt stressigt jobb, haräven ibs och haft stora problen med magen sen ja blev grav som jag inte kan medicinera! Sen pallar inte min rygg mycke bilkörning och vi kör 20 mil om dagen i min grupp.
Dom läkare jag varit till har inte alls varit oroliga, snarare lite väl lugna tycker jag, iof har jag kollat på tappen 3 ggr å den har ju inte förändrats ännu men känns skönt å kolla den regelbundet så länge sd fortsätter såhär!
Ja brukar ringa förlossningen då dom är täta å lite onda och åka på koll, varje gång tror ja d är kört men än så länge har ja haft fel.
Ja tror inte du ska oroa dig allt för mycket så länge dom har koll på dig och tar dig oå allvar.
Nu väntar ja på min tid på spec-mvc den 23e! Känns länge men jag kollade tappen i söndags senast å tyvärr kan man ju inte kolla varje dag för att man e orolig:/ fast ja nog hade velat d:)
Hoppas d går bra på fredag! Sd maler då på nu på morgonen, hoppas dom lugnar sig snart!
Hade du kollat uvi och gbs?