• Flash Gordon

Har du förtroende för regeringen?

KillBill skrev 2019-05-09 19:13:44 följande:
    Enligt en artikel i Jerusalem Post från november 2016 bodde han i och agerade som talesperson för den ideologiska bosättningen Kfar Adumim på Västbanken, något som nyligen har bekräftats av hans egen Facebooksida. 
    Kan säkert stämma och han är säkert Djurgårdare också, men vad har det med saken att göra?

My Truth är fortfarande inte en rörelse som engagerar sig i bosättarfrågor. Eller i Djurgården.
    Läsvärt: axess.se detgodasamhallet.com ledarsidorna.se
  • Flash Gordon

Och då kommer vi till trådens ämne - förtroendet för regeringen.

Har vi förtroende för en regering som medvetet försöker smutkasta oppositionen i landet på det sätt de gör nu?

Nä, förmodligen inte.

• KillBill
    Flash Gordon skrev 2019-05-10 07:39:12 följande:

Ja, jag har redan skrivit det några gånger och jag tycker du ska hålla dig till det om du vill kritisera ADF istället för att hålla på att ljuga om att de vill förbjuda homosexualitet.

Du är en aktiv del av ditt partis pågående smutskatsningskampanj mot KD.

Jag tror att du du tillhör en liten skara av den svenska befolkningen som inte anser att förbud mot sexuella handlingar mellan kvinnor och kvinnor och mellan män och män i praktiken är ett förbud mot homosexualitet.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Flash Gordon
    KillBill skrev 2019-05-10 07:50:08 följande:
    Jag tror att du du tillhör en liten skara av den svenska befolkningen som inte anser att förbud mot sexuella handlingar mellan kvinnor och kvinnor och mellan män och män i praktiken är ett förbud mot homosexualitet.
    Det får du gärna tro men du har förstås inte funderat över vad begreppet "förbjuda homosexualitet" skulle betyda? Vad det insinuerar?

Hur tror du att man kan "förbjuda homosexualitet"?

Kan du komma på någon annan metod än avlivning?

Ni jobbar verkligen i de låga lagren nu, ni sossar, när ni driver er kamapnj mot KD.
  • KillBill
    Flash Gordon skrev 2019-05-10 08:07:28 följande:
    Det får du gärna tro men du har förstås inte funderat över vad begreppet "förbjuda homosexualitet" skulle betyda? Vad det insinuerar?

Hur tror du att man kan "förbjuda homosexualitet"?

Kan du komma på någon annan metod än avlivning?

Ni jobbar verkligen i de låga lagren nu, ni sossar, när ni driver er kamapnj mot KD.
    Jag pratar om homosexualitet och inte homosexuella. Ett land som vill förbjuda en viss typ av sexuell läggning väljer självklart att förbjuda sexuella handlingar som är kopplade till den sexuella läggningen. Menar du på allvar att du inte förstår att ett land som förbjuder sexuella handlingar mellan kvinnor och som förbjuder sexuella handlingar mellan män i praktiken förbjuder homosexualitet?
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Flash Gordon
    KillBill skrev 2019-05-10 08:26:25 följande:
    Jag pratar om homosexualitet och inte homosexuella. 
    Hur skiljer du homosexalitet från homosexuella?

Homosexualitet är alltså en läggning, inneboende i de homosexuella. Om det nu behöver förklaras.
  • Flash Gordon

Alla de mentala och verbala kringelkrokar ni socialdemokrakter tar för att försöka brunsmeta KD och konservativa.

• Flash Gordon
    RebeckaZ70 skrev 2019-05-09 16:51:43 följande:
    Nej, de har ingenting med bosättarrörelsen att göra. Nu vägrar jag betala för en hatsajt som ETC, som ligger på samma nivå som Skamnytt och Fria Fantasier, så jag vet inte vad de ljugit ihop för svammel.
    Här påstår en hebreisktalande att journalisten på ETC ljuger om artikeln:
    https://twitter.com/N00dn1k0l4j/status/1126403763181379584

Du talar väl hebreiska så du kan säkert bekräfta eller dementera att han talar om att utplåna en enskild by som ett avskräckande exempel efter en terrorattack där en 13-årig flicka dödades

I motsats då till påståendet från ETC och journalisten att han talar om att "driva ut alla palestinierna från Judea". 
  • nihka
    Flash Gordon skrev 2019-05-10 08:35:20 följande:
    Hur skiljer du homosexalitet från homosexuella?

Homosexualitet är alltså en läggning, inneboende i de homosexuella. Om det nu behöver förklaras.
    Exakt.

Så hur kan man förbjuda homosexualitet utan att förbjuda homosexuella?

Försök nu förklara för dig själv så du förstår innebörden av dina egna ord.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Flash Gordon skrev 2019-05-10 08:37:15 följande:

Alla de mentala och verbala kringelkrokar ni socialdemokrakter tar för att försöka brunsmeta KD och konservativa.

Som högerväljare tar jag starkt avstånd till att något parti i den forna Alliansen närmar sig SD.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?