Har du förtroende för regeringen?
I morse påstår du dig ha läst om ett obekräftat rykte gällande SSUs förstamajtåg 2019. När jag ber dig ange källa för ryktet så länkar du till en källa från 2017. Är din källa spådam?
Svantesson bor inte hemma hos mamma/pappa.
Ska pedofiler som aldrig begått något brott fängslas för deras läggning?
Det är din fria tolkning att ADF vill förbjuda homosexualitet. Du lyckas inte visa det på något sätt. Du tog en rövare och skarvade. Det föll. Du efterhandskonstruerar med att "de är emot homosex" och menar att det på något sätt skulle bevisa att de vill förbjuda läggningen homosexualitet.
Hur hade du ens tänkt att något sådant skulle gå till? Tja, det finns en lösning. Avrättning av homosexuella. Var det vad du tänkte att ADF önskar?
Du omvänder ingen med sådan argumentation.Är du tillbaka i det där igen? När du inte försökte koppla länken till vad som hände 1/5 i Malmö trodde jag du fattat och försökte smyga ut. Jag lät bli att påpeka för att ge dig en (nåja) snygg sorti.
Men nu är du alltså där igen och menar att länken handlar om den 1/5?
Det är Iran som styr både hamas och islamic jihad, som legat bakom de senaste dagarnas raketbeskjutning (700 projektiler, 4 döda och tiotals skadade)
De är inte det minsta intresserade av ett blomstrande Gaza. Ledarna lever lyxliv i sina palats vid stranden medan gazaborna lever i misär. Det sista de vill är att ge upp sina privilegier.
Nåja, eld upphör just nu, och ingenting har förändrats från hur det var vecka innan. Sista ordet är inte sagt, min fru är inkallad till tjänstgöring.
Nä, det var ju inte första (och säkert inte sista)gången jag suttit i skyddsrum medan hamas/islamic jihad spenderat det (S)tormaktshumanitära judemordbiståndet på raketbeskjutning. 2008 tillbringade jag Chanukkah i skyddsrum i Ashdod, en dag när vi kom ut höll räddningspersonalen på att samla ihop resterna av en fyrabarnsmamma som inte hann till skyddsrummet...
Jag föraktar statsministern som inte vågar agera mot sitt ungdomsförbund. En riktig jävla feg skit är vad han är.