Anton Chigurh skrev 2019-05-12 06:03:51 följande:
Njaa, vem som behöver öva här kan vilken idiot som helst utröna. Att inte begripa den enklaste metaforen är tämligen obegåvat....
Dessutom hedrar du mig oerhört. Det finns ingen....ingen annan som någonsin har kommenterat mig och min välbyggda kropp som du har gjort. Och gör...
Du måste ha följt mig slaviskt när jag la upp bilder, annars hade du inte vetat. Och tro mig, FD, du verkligheten hedrar mig. Det är precis den här typen av kritik och reaktioner jag suktar efter.
Någon mer avundsjuk följare än dig är svår att hitta.
Och som tidigare sagt. Det är tydligt hur jag krupit under skinnet på dig. Och det är så enkelt att göra det.
Din gamle farmor (elr om det var din mormor) har du väl inte citerat på någon månad. Jag saknar dina usla citat. Kom igen nu och "missbruka" inte din stackars vovve.
Nja, mitt intresse för kroppsbyggande är tämligen begränsat.
Men jag kommenterar gärna vuxna som uppträder som gossen på skolgården som förtvivlat kämpar om största möjliga uppmärksamhet, under förutsättning att gossen försöker göra detta på andras bekostnad.
När jag började läsa här slogs jag av hur pass många högeraktivister det fanns som hade för vana att gemenskapsflabbande peka finger år företeelser de valt att tolka en smula tendentiöst. Min nästa upplevelse var hur oerhört härskna dessa blev när de drabbades av en returetikett på åsikterna - och att personangeppet då kom lika säkert som amen i kyrkan.
Men jag vill ge dig en eloge för att du börjat med direkt kommunikation och inte tredjepartsvarianten - iofs kommenterar jag den varianten också. Ett litett steg för en människa, men ett stort steg bort från skolgården, skulle min gamla mormor ha kunnat konstatera.
Ha nu en synnerligen vilsam söndag, själv ska jag ut i skogen och jogga med hunden