Har du förtroende för regeringen?
Jag visade 4(fyra)olika siffror som du helt klart tolkade som varandes siffror på stöd från 4 olika år. Vilket var åt helvete.
MEN, varför "tror" jag detta...FD !!!
Jo, väldigt enkelt:
Du skriver också, i samma inlägg, nummer 12082: Citat "Sifo presenterar en möjlighet att bedöma trender medan Skop bara tillhandahåller jämförelser med resultet från 2014." slut citat.
Du fixar tydligen inte ens att läsa det du själv länkar till. Riktigt uselt.....!
SKOP har nämligen med flera stycken tydliga jämförelser. Från 2019.
Och du som ideligen påpekar hur" svårt" andra....än du själv, har för att tolka jämförande tabeller.
Jobbigt att bli påkommen med byxorna nere, FD. Men det är bara att svälja som vanligt, och gå vidare.
Ha en fortsatt fin dag. Jag har utlandstjänstgöring och har en ledig dag med gudomligt väder på en plats som gud tycks ha glömt. Så oroa dig inte för mig. Jag har det precis så bra som jag förtjänar...

Nja, jag behåller dem på eftersom jag knappast behöver lätta på trycket, vilket möjligen någon annan gör på kronikervis

Vad gäller Skopundersökningen så hjälpte jag ju dig med en länk och dessutom förklarade jag skillnaden mellan den och Sifos.
Alltså att Skop bara jämför med 2014 medan Sifo visade på trenden sen (här syftar sen bakåt i tiden) senaste undersökningen i år.
Visst, iofs delade Skop upp mätperioden så att de jämförde 19-20 maj 2019 med 19-24 maj 2019, vilket var ett gulligt försök att beskriva en trend men det lära ju knappt ens imponera på de allra klenaste av oss

Ha nu en alldeles underbar vecka och lycka till med arbetsuppgifterna