Padirac skrev 2021-09-28 19:15:07 följande:
Att du upprepar, fetstilar, kursiverar och understryker är ingen förklaring av vad du menar och hur det hänger ihop - det är inte mer än fetstilning, kursivering och understrykning av upprepningar.
Vilka menar du sprider 'västvärldens propaganda', vilka är 'västvärlden', vari ligger poseringen, propagandan, den goda hållningen, klumpig?
Alltså, var har du fått idén om att propositionen du refererar till 'börjar politisera mångkulturalism på högre ort' - vad betyder det ens?
Var menar du Norge passar in i propagandamakandet du menar finns?
Jag tror att du missförstår eller missbrukar ordet 'propaganda' och att det är uppplockat på alt-högerns främlingsfientliga plattformar - rätta mig om du ha plockar upp idéerna någon annan stans.
Givetvis inte då det skulle figurera som hjälpmedel och ingenting annat.
Kanalen Sverige ger sverigebilden. Kanalen västvärlden ger västvärldens bild. De aktuella delarna av västvärlden vore Europa. Klumpigt i sammanhanget är att gapa efter mer än man kan svälja. Känner att det här svarar på samtliga frågor här samt frågan om Norge.
Att mångkulturalism blir politiskt implementerad i samhället. För att det är med aktuell proportion som Sverige började att politiskt implementera mångkulturalism i samhället.
Är
svenska.se en av alt-högerns främlingsfientliga plattformar? Jag tror att du missar någonting väldigt uppenbart - jag ser inte Sverige som en humanitär stormakt och det påverkar givetvis hur jag ser på sådana påståenden.