Flash Gordon skrev 2022-06-02 16:37:42 följande:
De är nästan lite gulliga, regeringen och Socialdemokraterna ...
Skapar en fejk-video där man låter SSU:are representera gruppen "elever".
Dessa pratar sedan om skolans "problem med vinster i välfärden" varpå ansvarig minister får svara dessa elever.
.
twitter.com/emil_moghaddam/status/15318928001...
"Ja, jag håller med!"
Försöker du säga frågorna inte existerar 
Det var annorlunda, och betyder det nu då att friskolor är bra eller dåliga?
För det verkar vara svårt och bestämma sig för nått av dessa två för er, udda och intressant nog.
Digestive skrev 2022-06-02 18:00:23 följande:
Andersson om hotet från oppositionen: Farligt på riktigt
Statsminister Magdalena Andersson (S) går till hårt angrepp mot att hela högeroppositionen ställer sig bakom misstroendeförklaringen mot justitie- och inrikesminister Morgan Johansson (S).
- Det är fruktansvärt oansvarigt, säger hon under presskonferensen i riksdagen. Andersson säger också att hon kommer att avgå om justitieministern fälls i en misstroendeomröstning.
Det mest intressanta är att sakpolitik saknas, vilket berättar man är ointresserad av frågan.
Och då efter den punkten så börjar man ställa frågan vad detta är, men det ser ut som klassisk osaklig attack som brukligt.
Digestive skrev 2022-06-02 18:49:38 följande:
Det är inte jag som påstår att Karl Marx hör hemma i S utan SSU Blackeberg.
Vilket bara gör det lustigt när du anklagar mig för desinformation.
Återkom när du har tänkt ett helt varv.
Och ändå var du där till försvar för något som inte ens existerar, visst är det intressant.
Desinformation blir det när du upprepar ett uppenbart fel, och kanske du inte skulle försvarat detta felet då.
För var gång man gör ett sådant påstående, så är det desinformation och av högerextrema som anser alla är kommunister som är till vänster om dom, för det har dom berättat i decennier nu.
Och där står du sen och tror.......