Har du förtroende för regeringen?

Desinformation blir det när du upprepar ett uppenbart fel, och kanske du inte skulle försvarat detta felet då.
För var gång man gör ett sådant påstående, så är det desinformation och av högerextrema som anser alla är kommunister som är till vänster om dom, för det har dom berättat i decennier nu.
Och där står du sen och tror.......
Intressant och se agendan inte tar med den andra politikern som våldtog som råkar vara ifrån SD och var tom mot barn också.
Vad beror denna selektivitet på och styckmördaren inte ens nämns, vad beror det hyckleriet på?
Det är otroligt intressant dock hur ofta det sker i SD med brott uppdagas, men förstår de extremt fåggr det sker åt andra hållet att det är fest på loftet, men sen kommer verkligheten och berättar något.....
Och detta är en anledning ni inte gillar SVT/SR och den opartiska granskningen av politiken och deras brott.
Och hur man ser denna skillnaden när ni pratar om er själva och andras brott och där egna brott ska låtsas om inte existerar och andras ska sättas på piedestal.
Detta är en definition av fascism när man särskiljer ett brott beroende på vilken politisk tillhörighet det tillhör, en annan är emot alla brott och oavsett vilket parti de är i.
Och vi ser de som inte accepterar att bli avslöjade och vart de komemr ifrån, en var tom i KD och ansåg att hårdare straff ska inte gälla mig eller brottet, då det är min rättighet att förtala är min gissning att hon menar med det.
Detta fast än hon erkände sig skyldig, så var hon inte skyldig berättade hon senare, detta fast vi har erkännandet på papper.
Det är så man identifierar att politiker har blivit korrupta och när de inte ens längre vid erkännande ens är skyldiga.
Och varför man skulle ha hårdare lagar på internetförtal, det är ingen som ens förstår idag och det budskapet av henne, men antar hon inte längre vill kännas vid detta och låtsas om att det aldrig skett.
Ja, det var den det var, det mest kosmiska är att de ser skillnad på vem som gjort brottet, och är det av rätt politik så är det okey.
Medans vi vanliga människor ser ingen skillnad vem som begår brottet, de ska bara ut och ta ansvar för sina brott.
Och det ser vi inte längre ifrån vissa användare har vi sett, och den stora frågan är varför särskiljer man brottet beroende på vart man kommer ifrån politiskt, och varför inbillar dom sig att ingen skulle se skillnaden för?
Det är dock sjukt intressant att NATO kommer på bordet, är det så enkelt att en del i högern har mörkat och inte ens vill gå med i NATO?
Och egentligen står bakom putin?
Då är det bra att de gjorde denna omröstning nu, så hinner man bena ut varför under tiden fram till valet.
Och säkerhetspolitiskt är det sjukt förkastligt att ha ett missförtroende nu och för vad?
Eftersom de sjunger samma ton, så inser man det är agenda och inte vad som är bra för Sverige.
Intressant och se agendan inte tar med den andra politikern som våldtog som råkar vara ifrån SD och var tom mot barn också.
Vad beror denna selektivitet på och styckmördaren inte ens nämns, vad beror det hyckleriet på?
Det är otroligt intressant dock hur ofta det sker i SD med brott uppdagas, men förstår de extremt fåggr det sker åt andra hållet att det är fest på loftet, men sen kommer verkligheten och berättar något.....
Och detta är en anledning ni inte gillar SVT/SR och den opartiska granskningen av politiken och deras brott.
Och hur man ser denna skillnaden när ni pratar om er själva och andras brott och där egna brott ska låtsas om inte existerar och andras ska sättas på piedestal.
Detta är en definition av fascism när man särskiljer ett brott beroende på vilken politisk tillhörighet det tillhör, en annan är emot alla brott och oavsett vilket parti de är i.
Och vi ser de som inte accepterar att bli avslöjade och vart de komemr ifrån, en var tom i KD och ansåg att hårdare straff ska inte gälla mig eller brottet, då det är min rättighet att förtala är min gissning att hon menar med det.
Detta fast än hon erkände sig skyldig, så var hon inte skyldig berättade hon senare, detta fast vi har erkännandet på papper.
Det är så man identifierar att politiker har blivit korrupta och när de inte ens längre vid erkännande ens är skyldiga.
Och varför man skulle ha hårdare lagar på internetförtal, det är ingen som ens förstår idag och det budskapet av henne, men antar hon inte längre vill kännas vid detta och låtsas om att det aldrig skett.
Nej, jag tar detta med dom som ger desinformation om SSU där.
Vi vet alla detta är bara politisk agenda, så varför försöker du låtsas annat för?
Och beror det på att du låtsas att du faktiskt stödjer påståendet?
Undrar då det känns som du försöker sitta på två stolar samtidigt, och det har aldrig funkat.
Och ja, det ser faktiskt ut som en attack emot NATO verkar som höger inte alls är så glada på att ha NATO.
Och vi kommer även få se om M och L har synkroniserat sig till fullo med SD och KD.
Och man gör det nu och där det är direkt skadligt för säkerhetspolitiken och stör NATO frågan svårt, så inser man utan sakpolitiska förslag att detta är endast till för att fälla Regeringen som agenda och i ett läge det helt saknar betydelse och med tanke på valet är ju redan här runt hörnet och i direkt närtid.
Om de fäller NATO när de ylat om vi ska ha NATO, så kommer man inse att kontakterna med ryssen kvarstår och bör tittas närmare på.
Verkligen udda med denna svängning, det är som att inbjudan till putin att avsätta Regeringen är på tal igen, mer bjud resor till Krim av Kreml för SD-politiker?
Nått som bör få en stor plats i valet och få svar på varför man är där som Svensk politiker och inbjuden av en diktators organisation.
Men mer whataboutism och prata om annat nu, ändrar inget.
Den här är ju fräsch.
Regeringen vill återinföra förköpslagen
Nu ska du inte kunna vara säker på att få sälja din gård till dina barn som vill ta över den. Kommunen ska alltid ha första tjing på att få ta över den.
https://uvell.se/2022/06/03/ny-inskrankning-av-aganderatten/
Right down Rataxes alley, skulle jag tro