Har du förtroende för regeringen?
Valrörelse och Socialdemokraterna bara lovar och lovar
Det är rätt lustigt att sympatisörer till det högernationella blocket tvingas hitta på saker när de ska angripa regeringen..
Valrörelse och Socialdemokraterna bara lovar och lovar
Det är rätt lustigt att sympatisörer till det högernationella blocket tvingas hitta på saker när de ska angripa regeringen..
Inte mycket satir om man förkläder det som nått S sade ens.
Utan då hamnar det under desinformation och inget annat.
Men det visste du redan.
Desinformation är deras enda "vapen" sedan länge.
Och satir är att förlöjliga nått som existerar i alla fall, inte här dock, då det var något någon hade fantiserat ihop något som inte existerar ens.
Ja usch desinformation.
DU missar det fundamentala, det är vad upprepningen berättar.
Men för all del, berätta nu vad som ändrade sig extremt inom säkerhetspolitiken mot innan, vad kan det ha varit , vad kan det haa varit tro, hmmmm, ahhh ett anfallskrig mot Ukraina???
DU missar det fundamentala, det är vad upprepningen berättar.
Men för all del, berätta nu vad som ändrade sig extremt inom säkerhetspolitiken mot innan, vad kan det ha varit , vad kan det haa varit tro, hmmmm, ahhh ett anfallskrig mot Ukraina???
Sen en bred säkerhetspolitisk lösning på detta, verkar helt enkelt att du inte är med i matchen när du kör en sådan EXTREMPOPULISM att du inte kan ta in fakta ens och att det var något som fundamentala ändrade sig.
Men icke för tom, han blundar för elefanten i rummet som tom tror ingen ser överhuvudtaget, men ledsen vi alla vet vad som ändrat sig och varför man gjorde denna breda säkerhetspolitiska lösning.
Och ja, denna elefant kommer jag berätta om varje gång du inbillar dig inget ändrat sig och att beslut togs som var en bred uppgörelse och det bästa av allt, det är något som inte kommer försvinna här, så bered dig på mer upprepningar om du glömmer av vad som ändra sig i dina argument, så finns jag här att ge dig fakta som berättar varför allt ändrade sig.
Men i alla fall tog dom ett eget beslut och lämnade inte över det till främmande makt som SD, där tydligen SD inte är kapabla att ta egna beslut i säkerhetspolitik.
JA, och vi vet vad ni tycker om NATO, då ni sprungit putins ärende i frågan länge nu.
JA, ända tills det var agendamässigt dåligt att säga detta ut högt.
Sen en bred säkerhetspolitisk lösning på detta, verkar helt enkelt att du inte är med i matchen när du kör en sådan EXTREMPOPULISM att du inte kan ta in fakta ens och att det var något som fundamentala ändrade sig.
Men icke för tom, han blundar för elefanten i rummet som tom tror ingen ser överhuvudtaget, men ledsen vi alla vet vad som ändrat sig och varför man gjorde denna breda säkerhetspolitiska lösning.
Och ja, denna elefant kommer jag berätta om varje gång du inbillar dig inget ändrat sig och att beslut togs som var en bred uppgörelse och det bästa av allt, det är något som inte kommer försvinna här, så bered dig på mer upprepningar om du glömmer av vad som ändra sig i dina argument, så finns jag här att ge dig fakta som berättar varför allt ändrade sig.
Men i alla fall tog dom ett eget beslut och lämnade inte över det till främmande makt som SD, där tydligen SD inte är kapabla att ta egna beslut i säkerhetspolitik.
JA, och vi vet vad ni tycker om NATO, då ni sprungit putins ärende i frågan länge nu.
JA, ända tills det var agendamässigt dåligt att säga detta ut högt."
I GP:s intervjuserie med partiledarna får Sveriges ledande politiker prata visioner, hur de vill se sitt Sverige om 20 år.
Vad skulle krävas för att du skulle samarbeta med SD på 20 års sikt?
– Jag ser inte att den utvecklingen kommer ske så som läget är i SD nu.
Men inom ett par mandatperioder, rent ideologiskt, hur mycket skulle SD behöva förändras för att ni ska samarbeta med dem?
– Mycket. Jag ser inte de tendenserna i SD ännu, det är därför jag säger att det inte är aktuellt för oss att förhandla med dem."
I vad och hur har SD förändrats för att Ebba nu samarbetar med SD? Är det köttbullarna?