Digestive skrev 2017-02-23 16:55:54 följande:
Lagarna i Iran är varken religiöst eller demokratiskt införskaffade utan stöpta i blodet på oskyldiga människor, de är införda och upprätthålls av en våldsam diktator. Huruvida dessa äckellagar anbelangar ett möte med en religiös ledare, Irans diktator eller Gud Själv är ovidkomligt.
Tror du helt seriöst att jag markerar mot en religiös ledare? Jag orkar inte med din dockteater, speciellt inte när min inställning till religion, kultur och seder står direkt ovanför ditt inlägg.
Provar du att läsa vad jag skriver - inlägg #5268 samt tredje stycket är bland annat ett mycket hett tips - så behöver du inte fråga andra om min eventuella hållning överhuvudtaget. Precis, ledare och representanter för den fria världen bör inte ställa upp på förtryck - vilket borde ha varit tillräckligt tydligt formulerat första gången det begav sig.
Förslår att du riktar frågor direkt till mig nästa gång.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta om ditt utagerande beteende kring det jag skriver, du måste haft en sällsynt dålig dag.
Jag gissar du är på dåligt humör för att högerextremisten Le Pen blev/blir utskrattad för sitt beteende, en protest som när den kommer från henne endast blir löjlig, och han då blir kallad för låtsas feminist/fake feminist.
Och att hon är en låtsas feminist, det håller jag med om till 100%, hon är inte mer feminist än vad D Trump är. Men i övrigt så har dom väldigt mycket gemensamt, så mycket att ingen som inte är högerextremist själv, skulle komma på tanken att ge Le Pen nån form av cred för något hon gör.
För precis som med Trump, så är även hennes ledstjärna, lögnen.