• Felicia86

Är kollapsen här nu?

Invandringen till Sverige , sätter ständigt nya rekord. Och vi ser hur vårat samhälle har börjat slitas isär, i mångkulturens tecken. Migrationsverket vädjar hela tiden om mer pengar och varnar ständigt om uppskriva prognoser, över hur många som kommer att söka asyl den närmsta tiden.

För mig och många andra har detta varit solklart sedan länge och fler och fler verkar få upp ögonen för det här. Och även om media och de främsta politikerna envist fortsätter att försöka hjärntvätta invånarna med sina påhittade floskler om mångkulturens förträffligheter och att vi ska öppna våra hjärtan, så hörs ändå fler röster nu som har förstått det ohållbara i dagens in oansvariga invandra och integrationspolitik och numera inte bara från SD och dess sympatisörer, utan även från andra partier, från både vänster till höger.

En väldigt intressant och saklig text läste jag nyss på sossens Johan Westerholms Blogg, ledarna.se En mycket läsvärd text som jag rekomedera även er mest inbitna invandraliberaler här.

ledarsidorna.se/2015/03/vi-ar-framme-nu/

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är kollapsen här nu?
  • Felicia86
    xmarcusx skrev 2015-03-27 18:46:44 följande:

Om du på allvar hävdar att kommunismen spelar någon som helst betydande roll i Sverige idag tycker jag att du ska gå om grundskolan.

Bara se vilka som jobbar på media och speciellt SVT och SR som ska vara opartiska och inte vara opinionsbildande.

I grundskolan fick jag som alla andra lära sig att kommunism var ett statsskick där alla delade lika och att staten ägde allt. Inget om de hemskheter som förekommer i dess spår. Däremot var nazismen en helt annan historia, trots att båda ideologierna är lika hämska.

Så någon skola behöver jag inte gå om, tvätta body all vänsteridelolgi genom kunskap är något jag råder er alla istället.
  • Felicia86
    Sensitiveguy skrev 2015-03-31 13:24:27 följande:

Syns att du ej hade några...

Det är ju bara att titta ut, du har det runt dig och i nyheterna varje dag. Fan du måste ju kunna titta ut genom ditt fönster själv.

Men du hade inget som styrker mångkulturen? Finns inga bra exempel på det, så förstår att du inte kan nämna något!
  • Sensitiveguy
    Felicia86 skrev 2015-03-31 13:37:44 följande:

Det är ju bara att titta ut, du har det runt dig och i nyheterna varje dag. Fan du måste ju kunna titta ut genom ditt fönster själv.

Men du hade inget som styrker mångkulturen? Finns inga bra exempel på det, så förstår att du inte kan nämna något!

Jag eftersökte forskning. Du har ingen. Som jag trodde...
  • Ben66
    Sensitiveguy skrev 2015-03-31 13:44:54 följande:
    Jag eftersökte forskning. Du har ingen. Som jag trodde...
    Du är rolig som vill ha forskningsresultat i en sådan här tråd.
    Ni som Alltid slutar era diskussioner med att fråga efter forskning, vetenskapliga bevis är så...byråkratiskt tråkiga.

Tänk efter och dra egna slutsatser, vi sitter ju inte och disskuterar i Riksdagen nu.
  • Sensitiveguy
    Ben66 skrev 2015-03-31 16:24:51 följande:

Du är rolig som vill ha forskningsresultat i en sådan här tråd.

Ni som Alltid slutar era diskussioner med att fråga efter forskning, vetenskapliga bevis är så...byråkratiskt tråkiga.

Tänk efter och dra egna slutsatser, vi sitter ju inte och disskuterar i Riksdagen nu.

Om man hävdar en sak bör man bevisa det. Annars kan man ödmjukt säga att det man skriver är det man tror / upplever. Och inte bli irriterad när någon annan tycker något annat, det är ju ändå bara tyckande i sådana fall.
  • xmarcusx
    Felicia86 skrev 2015-03-31 13:24:55 följande:
    Bara se vilka som jobbar på media och speciellt SVT och SR som ska vara opartiska och inte vara opinionsbildande.

I grundskolan fick jag som alla andra lära sig att kommunism var ett statsskick där alla delade lika och att staten ägde allt. Inget om de hemskheter som förekommer i dess spår. Däremot var nazismen en helt annan historia, trots att båda ideologierna är lika hämska.

Så någon skola behöver jag inte gå om, tvätta body all vänsteridelolgi genom kunskap är något jag råder er alla istället.
    Kommunister på svt och sr? Det har jag mycket svårt att tro att det finns i någon större utsträckning.
  • Sensitiveguy
    Felicia86 skrev 2015-03-31 13:24:55 följande:

Nazism är helt klart en sämre ideologi, det tycker nog de flesta. Massmord däremot är tragiskt, oavsett hur det sker eller i vilket namn det sker.
  • Sensitiveguy
    xmarcusx skrev 2015-03-31 16:41:46 följande:

Kommunister på svt och sr? Det har jag mycket svårt att tro att det finns i någon större utsträckning.

Det finns det ej. Kommunismen har sedan länge varit död.
  • Felicia86
    xmarcusx skrev 2015-03-31 16:41:46 följande:

Det flesta där är vänsterradikaler eller miljöpartister.

De antog nyligen en praktikant från reachersguppen till P1 tror jag det var.
Svar på tråden Är kollapsen här nu?