• Felicia86

Är kollapsen här nu?

Invandringen till Sverige , sätter ständigt nya rekord. Och vi ser hur vårat samhälle har börjat slitas isär, i mångkulturens tecken. Migrationsverket vädjar hela tiden om mer pengar och varnar ständigt om uppskriva prognoser, över hur många som kommer att söka asyl den närmsta tiden.

För mig och många andra har detta varit solklart sedan länge och fler och fler verkar få upp ögonen för det här. Och även om media och de främsta politikerna envist fortsätter att försöka hjärntvätta invånarna med sina påhittade floskler om mångkulturens förträffligheter och att vi ska öppna våra hjärtan, så hörs ändå fler röster nu som har förstått det ohållbara i dagens in oansvariga invandra och integrationspolitik och numera inte bara från SD och dess sympatisörer, utan även från andra partier, från både vänster till höger.

En väldigt intressant och saklig text läste jag nyss på sossens Johan Westerholms Blogg, ledarna.se En mycket läsvärd text som jag rekomedera även er mest inbitna invandraliberaler här.

ledarsidorna.se/2015/03/vi-ar-framme-nu/

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är kollapsen här nu?
  • Felicia86
    Sensitiveguy skrev 2015-03-31 16:52:16 följande:

Det finns det ej. Kommunismen har sedan länge varit död.

Vilken verklighet lever du i egentligen?
  • nordanvind
    Felicia86 skrev 2015-03-31 20:44:03 följande:

Vilken värld lever du i egentligen?

Ja kollapsen är här det är bara att förbereda sig. Im already on it.
    asar och runor står mig bi
  • Sensitiveguy
    Felicia86 skrev 2015-03-31 20:42:57 följande:

Det flesta där är vänsterradikaler eller miljöpartister.

De antog nyligen en praktikant från reachersguppen till P1 tror jag det var.

Det finns borgerliga journalister där med naturligtvis.
  • Sensitiveguy
    Felicia86 skrev 2015-03-31 20:45:50 följande:

Vilken verklighet lever du i egentligen?

Så är det bara. Det är lätt att kalla allt och alla för kommunism när man saknar sakargument.
  • xmarcusx
    Felicia86 skrev 2015-03-31 20:42:57 följande:
    Det flesta där är vänsterradikaler eller miljöpartister.

De antog nyligen en praktikant från reachersguppen till P1 tror jag det var.
    Miljöpartiet är i grunden ett liberalt parti och vänsterpartiet är knappast kommunistiskt längre. Tveksamt om det finns några från kommunistpartiet där va?
  • Zuzanne

De enda som sliter isär samhället är rasister och andra extremister. De sprider sitt hat på nätet, organiserat, för att för att försöka framstå som normen i sina olika drev. Vi andra har det bra och mår gött och har inget behov av att leta syndabockar och vara rasister, så för oss slits inget samhälle isär pga invandring. Ni får sluta upp med dessa dumheter nu, ni som påstår er älska Sverige men gör inget annat än att kasta skit på Sverige och svenskheten. Rasistiska hycklare är ni hela bunten. Skämmes ta mig fan! Att ge sig på de mest utsatta i samhället är fan lågt och vidrigt. Har ni ingen ryggrad? Uppmanar till våld gör ni också? Och sedan har ni mage att klaga på att samhället slits itu, när det är ni som står för det. Minns en intervju i ett nyhetsinslag med en SD:are och någon annan. Frågan som löd var ungefär såhär: om all forskning visar att invandring är positivt för ett land, skulle ni ändra attityd då? Ni kan ju gissa vad SD-representanten svarade? SD skiter i Sverige och dess invånare, de är regelrätta rasister. Sedan törs de inte stå för det heller! Ryggradslösa och fega är vad ni är! Gömmer er anonymt på nätet. Patetiskt. End of rant.

• Felicia86
    Sensitiveguy skrev 2015-03-31 20:51:23 följande:

Det finns borgerliga journalister där med naturligtvis.

Vänsterblocket är väldigt överrepresenterat bland journalister, finns undersökningar på det, men självklart är det något som gått er pk-människor obemätkt förbi.

Och när det kommer till puplic service, neutralitetens högborg så har vänsterblocket 83% av stödet.
  • Felicia86
    xmarcusx skrev 2015-03-31 21:00:36 följande:

Miljöpartiet är i grunden ett liberalt parti och vänsterpartiet är knappast kommunistiskt längre. Tveksamt om det finns några från kommunistpartiet där va?

Mp säger sig vara liberaler, men snarare liberaler med en stark vridning åt vänster. De är i mina ögon främst vänster. Sossarna är mer höger även om de också sneglat mer vänster ut i det sista. Fast den tendensen har vart hos alla partier de senaste åren.
  • Sensitiveguy
    Felicia86 skrev 2015-04-01 15:51:22 följande:

Vänsterblocket är väldigt överrepresenterat bland journalister, finns undersökningar på det, men självklart är det något som gått er pk-människor obemätkt förbi.

Och när det kommer till puplic service, neutralitetens högborg så har vänsterblocket 83% av stödet.

Jag sade inte att det inte finns mycket miljöpartister och vänstersympatisörer bland media.

Detta ständiga tjat om politisk korrekthet...
  • Sensitiveguy
    Felicia86 skrev 2015-04-01 15:53:51 följande:

Mp säger sig vara liberaler, men snarare liberaler med en stark vridning åt vänster. De är i mina ögon främst vänster. Sossarna är mer höger även om de också sneglat mer vänster ut i det sista. Fast den tendensen har vart hos alla partier de senaste åren.

Nope, inte hos C och FP som gått långt åt höger.
Svar på tråden Är kollapsen här nu?