Jimmie Åkesson hos Skavlan
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
Skavlan trasslade in sig i 15 år gamla uttalanden av någon i partiet. Vad liknande har många sagt i andra partier.
En följd av fri invandring är bl a det vi ser händer med tiggarna som kommer hit. De bygger små bostadsområden i parker och ödetomter mitt i stan. Gillar du det och tycker du det är hållbart? Var och en sköter sitt, liksom.
Fast det är ju inte säkert att vi får någon fristad någonstans om det blir krig i Sverige. Jag förstår inte heller hur det kunde vara en kommentar på inlägget jag skrev.
Problemet är att det är inte lagligt för ziggenare att beslagta mark skräpa ner ofreda folk och idga annan kriminalitet, har aldrig varit.
Är det inte, allt annat dom håller på med är heller inte lagligt.
Det är heller inte som kollar på om dom är här den lagliga tidsfristen eller ej.
Jag i motsatsen till det tiggande skitet har ett jobb, skulle nog inte skada om dom ersatte sitt eget företagande dom bedriver här med anställning i hemlandet.
Nej, så länge de som behöver en fristad kommer så ska vi ge dem det.
Jag tycker att alla människor har ett ansvar för att hjälpa människor som flyr krig och misär. Jag hade gärna sett en kraftig ökning av välgörenhet i Sverige.
Är det inte, allt annat dom håller på med är heller inte lagligt.
Det är heller inte som kollar på om dom är här den lagliga tidsfristen eller ej.
Jag i motsatsen till det tiggande skitet har ett jobb, skulle nog inte skada om dom ersatte sitt eget företagande dom bedriver här med anställning i hemlandet.