• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Ett samtalsrum för oss som äntligen plussat genom olika donationsprogram i Europa o Sverige. Riskgraviditet i en del av landets landsting. Hur bemöts vi? Vi stöttar varandra att ta ansvar för vår hälsa. 
    Många av oss är både 40+ och 45+, där ålder är en riskfaktor. Och hur puffar vi vår självkänsla kring vårt val att skaffa barn och hanterar omgivningens reaktioner. 
    Här finns utrymme att ventilera oro och tankar kring graviditeten, blödningar, immun, blodtryck, mediciner, relationer , och allt mellan himmel o jord.

När vi inte har någon annan att prata med som finns detta rum att sitta i en stund och dela eller bara vara. 

Vi gjorde det! Här är tråden där resan fortsätter mot målet...Baby

• Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
  • Jag är bara jag
    Frazze skrev 2015-11-10 16:03:44 följande:
    Men NEEEEEEEEEEJJJJ! vilken vecka är du i? Men nä det får inte hända!!!!!!!! Är du 100%säker på mf?
    V. 14. Har så ont så jag går av. Blöder inte så mycket, men det är väl på g.
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2015-11-10 16:08:14 följande:

V. 14. Har så ont så jag går av. Blöder inte så mycket, men det är väl på g.

Jag blödde inte så mycket jag heller när jag fick mitt mf, det var värre efter. Men jag var ju bara i 7+3 då är det "OK" att då mf, men i v14 ska det inte få hända! Hur många försök har du gjort i Riga? Det klart att det inte är kört för dig! Har du gjort alla undersökningar och har du varit i Grekland och kollat immunologiska sjukdomar? Det klart att det måste finnas ett sätt för dig precis som för alla andra! Usch jag lider så med sig ? Stor styrkekram till dig (även om det inte hjälper just nu) önskar det fanns nåt man kunde göra!
  • Jag är bara jag
    Frazze skrev 2015-11-10 16:15:37 följande:
    Jag blödde inte så mycket jag heller när jag fick mitt mf, det var värre efter. Men jag var ju bara i 7+3 då är det "OK" att då mf, men i v14 ska det inte få hända! Hur många försök har du gjort i Riga? Det klart att det inte är kört för dig! Har du gjort alla undersökningar och har du varit i Grekland och kollat immunologiska sjukdomar? Det klart att det måste finnas ett sätt för dig precis som för alla andra! Usch jag lider så med sig smile4.gif ? Stor styrkekram till dig (även om det inte hjälper just nu) önskar det fanns nåt man kunde göra!
    6 ED i Brno.
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2015-11-10 16:17:13 följande:

6 ED i Brno.

Usch och fy! Jag lider verkligen med dig! Hur gammal är du? Det måste ju finnas nåt sätt tycker man ju! Kram på dig!!!
  • Jag är bara jag
    Frazze skrev 2015-11-10 16:31:02 följande:
    Usch och fy! Jag lider verkligen med dig! Hur gammal är du? Det måste ju finnas nåt sätt tycker man ju! Kram på dig!!!
    47 om en månad. Vet inte alls vad som ska till. Nu har det gått kommit ut här hemma, men åker in ändå...
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2015-11-10 16:57:47 följande:

47 om en månad. Vet inte alls vad som ska till. Nu har det gått kommit ut här hemma, men åker in ändå...

Jag beklagar verkligen <3 Att säga till någon att hålla sig stark el att "det är bara att försöka igen" är väl det värsta man kan göra! Bryt ihop, gråt och sörj! Så får du se sen vad som händer! Lycka till!
  • zaq1234

Jag lider också med dig jag är bara jag, så oerhört sorgligt... Många kramar till dig

• Lana68

Jag är bara jag, beklagar verkligen. Du kanske bör åka in för att se att allt är borta så du kan läka ihop igen, det fick jag göra. Sen ska man läka psykiskt också vilket inte är lätt. .. kram från mig

• weeme
    Jag är bara jag skrev 2015-11-10 16:57:47 följande:
    Hjärta Har inget vettigare att säga.
  • Kcb
    Jag är bara jag skrev 2015-11-10 16:17:13 följande:
    6 ED i Brno.
    Åh nej! Jag lider med dig! Samma vecka som vi fick vårt senaste missfall i också... Det är skitjobbigt och gör ont i kropp, själ och hjärta!

Det är inte mycket som går att säga som tröst, men jag tänker på dig!
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus