Lady 10 skrev 2015-05-21 09:18:58 följande:
Åhh förstår din känsla fiullt ut. Jag är livrädd. Har du ringt till mvc? Jag ringde här om dagen och skulle få komma på tudig inskrivning och att dom skulle skicka remiss för tidigt ultraljud pga min oro.
Jag känner stt jag har lite molvärk då o då. Lite ömma bröst och svaaagt känslig för dofter hur långt gången va du förra gången?
Jag kommer inte få tidigt ultraljud trots att jag knappt kan sova om natten på grund av oro, man får inte ul i mitt län förrän vecka.20 ungefär. Jag ska ringa MVC och boka tid för tidig inskrivning i v.8 iallafall för hon sa att jag skulle få skrivas in tidigare . Jag var i v.9 förra gången och såg mitt embryo med armar & ben osv. Idag är jag som sagt i v.6 och hade helst av allt velat ha ett vul nästa vecka för att se om något börjat slå.. Det är så jobbigt med denna väntan. Mitt första barn, tredje graviditeten. Har nästan inga symptom . Förra gången hade jag känningar i magen tills ungefär två veckor före mf, då slutade jag känna nånting alls. Mina nipples är visserligen sjukt känsliga och mår liite illa Ibland. . Men önskar att man kände utav graviditeten lite mer.