Inlägg från: hsh |Visa alla inlägg
  • hsh

BF Januari 2016 :)

Insåg just att jag omöjligt kan dra in magen. Den är 0fan enorm. Nån fler??

• hsh
    haannah skrev 2015-06-22 20:49:36 följande:

Haha ja, samma här. Går inte att dra in längre, och då är jag bara i v. 11!!? Jösses. Det här blir nog bra ;) haha

Går in i v.11 idag Jag testade äta lite plommon för att få fart på magen och "rensa" lite bland gaserna.. haha. Får se om magen blir nå mindre av det. I övrigt så längtar jag efter den riktiga bebbemagen
  • hsh

Vet inte hur jag ska orka jobba, är så trött och håglös! Nån fler?

• hsh
    Bäbis2016 skrev 2015-06-23 22:53:23 följande:

Är det någon som gjort/bokat ultraljud privat? :)

Yes. 800:- per styck. Har mitt tredje 3e juli
  • hsh
    annsansa skrev 2015-06-24 06:52:50 följande:

.Hej på er.

Jaha... hemkommen efter att blivit skrapad igår efter ett ytterligare ma/mf ???? blir nr 8 då... så ingen bebis denna gång heller och nu gick jag ända till v 10 denna gång. Mina tidigare mf har varit i v7 typ :-/ 

Hemsk upplevelse med katastrofal personal och andningsuppehåll och intensivvård. Blir nog en lex Maria av allt :-/ 

Så nytt försök för mig. Tänker inte.vänta på mens utan vill köra igång direkt men skippar är testerna denna gång. Hoppas att det kan gå fort nu och att nästa bebis vill stanna ???????? 

Kram på er alla och lycka till nu tackar jag för mig!

Vad tråkigt!! Beklagar Men bara upp på hästen igen! Jag skulle nog också ha skippat ältesterna , onödig stress som även gör att man råkar vänta för länge.. Håller tummarna för dig!!
  • hsh
    Seven Costanza skrev 2015-06-24 16:37:37 följande:

Går in i v 13, i fjärde månaden idag! Tänk nu börjar det likna något . KUB på måndag, hoppas det blir ett bra resultat.

Hur känns magen? Är den stoooor?
  • hsh

Hmm.. Flera gånger ikväll har jag "hittat" slem kring "fiffi" och blivit lite paff då det varit så kompakt. Inte mycket direkt, men har inte haft så förut. Är som små slembildningar, nästan som snor när man är ganska förkyld. Lite äckligt kanske, men nån annan som haft så? Har precis gått in i v.11 .

• hsh
    Kixpix skrev 2015-06-24 23:28:50 följande:

Någon mer än jag som har en ganska stor mage? Jag är i v11 (10+2).

Speciellt på kvällen så känns det som magen håller på att explodera och blir gigantisk :)

Same here. Världens mest svullna tarmar. Woo!
  • hsh

Inte läst så mycket här senaste tiden då jag har semester.. Nån annan som fått foglossning? Jag går in i v.12 imorgon!

• hsh
    MKE skrev 2015-06-30 09:55:51 följande:

Hej tjejer och grattis till alla bebisar! Har också Bf 4/1????????

Välkommen hit, grattis!
Svar på tråden BF Januari 2016 :)