Inlägg från: hsh |Visa alla inlägg
  • hsh

BF Januari 2016 :)

Nån annan som mår sämre och sämre? Mitt illamående verkar tillta vissa dagar och jag blir bara tröttare och tröttare.. Mådde inte såhär förra gången. Jag känner mig olustigt håglös och har ingen motivation till nåt! Ligger bara i soffan och flämtar. Försökte mig på att duscha och "klä upp mig lite" för att jag skulle bli lite piggare.. Hjälpte föga.

• hsh
    FruGru skrev 2015-06-06 17:58:03 följande:

Jag har perioder när d gäller illamåendet. Ena dagen är det ok och andra håller jag på att gå under.

Idag fick jag värsta yrsel / svimningskänskan och har mått röv hela dagen. Fryser.

Hostar jag eller vänder jag mig snabbt hugger det i ligamenten..

Trött oxå..

Riktigt glammigt att va gravid. Antar att det verkligen är 4de o sista gången. För såhär orkar jag inte må igen. Och jag hoppas innerligt att det snart avtar.

Jag mår också piss. Känner mig som en usel partner som bara gnäller och inte orkar nånting..! Hoppas verkligen att detta lidande leder till en frisk liten bebbe
  • hsh
    gladatjejen86 skrev 2015-06-06 20:49:01 följande:

Hej tjejer! Jag hoppar gärna in här oxå om jag får. Plussade för snart 2 veckor sedan. Beräknad BF är 29/1 enligt sista mens så är i V 6+0 idag. Är mitt första barn

Grattis !!
  • hsh
    20110303 skrev 2015-06-07 07:51:25 följande:

Nu har jag läst ikapp, kul att det skrivs så mkt:) jag har inte varit inne då det inte funkat med appen:/

Såg att ni pratade både illamående o trötthet. Är vansinnigt orkeslös, blir nästan deppig av det. Vilar o sover när det går på dagarna med hjälper ju nada. Usch! Mår illa också men inte såpass att jag kräks.

Var inskrivning förra fredagen och bm fortsätter att räkna enl senaste mens trots vul, så är i v 10.

Kub bokat 29/6 och här kostar det inget.

Hoppas ni har en skön söndag!

Jag deppar också ihop på grund av måendet, man kan som inte göra nånting. Supertråkigt..
  • hsh

Jag har också vul i veckan, på tisdag. Mitt förra gav bara en hinnsäck på 14 mm. Hoppas på att få se ett tickande hjärta. Baserat på sista mensen är jag i v.9 imorgon.

• hsh

Jag har också svårt att förhålla mig positiv just nu, jag har känt av flera hugg i magen nu på morgonen och det var kring den här tiden jag fick missfall förra gången. . Är i vecka 9, har vul imorgon men är föga positivt inställd till vad vi kommer få se.

• hsh
    WiMe06 skrev 2015-06-08 12:09:26 följande:

Lanylena - åh så mysigt, då ligger du precis en vecka före mig. Jag är v 7+6 idag.

Har just sovit i 1,5 timme och skulle kunna sova lika länge till. Haha.

Idag föll förresten första kommentaren när jag lämnar på dagis.

Alicia 6 år kommer fram och säger HÖGT "Har du en bebis i magen (pekar på mig) det ser ut så!!"

Haha, vad säger man liksom.

Hahaha! Oh noes! Busted
  • hsh

Jag tror folk ser det på en... Jag har fått frågan. Vi vill inte att det kommer ut :-P Går sådär.. Eller ja dom får ju inget svar men. THEY KNOW!

• hsh
    20110303 skrev 2015-06-08 16:31:41 följande:

Ha ha WiMe06 vad ställd jag hade blivit!

Jag mådde så illa häromdagen och beklagade mig lite liksom för mig själv då säger min fyraåriga flicka " men det är väl för att du har en bebis i magen då!" Öö va? Som sagt THEY KNOW;)

Haha! Ännu en cleaver liten fröken!
  • hsh
    Rebsva skrev 2015-06-08 20:00:14 följande:

Hej! Kort förra meddelandet blev,är ny här. Jag har som sagt BF 26 januari. Gravid med vårat första barn. Går in i vecka 8 nu på onsdag. Fick idag genomskinliga långa strängar påpaporet när jag torkade mig. O nån gele liknande klump.. Ringde sjukvårdsupplysningen som inte gav nåt vettigt svar tycker jag.. Nån som vet?

Ökade flytningar är vanligt vid graviditet. .
Svar på tråden BF Januari 2016 :)