Inlägg från: hsh |Visa alla inlägg
  • hsh

BF Januari 2016 :)

WillesMamma12 skrev 2015-05-23 17:37:31 följande:

Hej jag blir 29 nu i juni, min sambo blir 32 till hösten. Vi har en son som blir 3,5 år i juli. Är i vecka 7+1 (Vecka 8). Kramar Mine

Välkommen, grattis till plusset
  • hsh
    minMonchichi skrev 2015-05-24 23:44:55 följande:

Men har pratat med bm och det enda hon sa var att i så fall är det dags att boka in ett inskrivningssamtal.... Jag vill ju inte ens gå på det om det inte finns något kvar där inne

Genom vilken undersökning kan de få reda på hur det ligger till? Som sagt, de har inte vul här.

Boka privat vul.
  • hsh

Jag har ett vidrigt hormonpåslag & har svårt att se mitt liv positivt för tillfället. Gråter så fort jag vaknar på morgonen & känner mig helt apatisk inför The facto att jag är gravid :/ Jag som har längtat efter detta, men när det kommer så är jag bara ledsen. Jag är känslig i vanliga fall men som jag mår nu känns mera som jag mådde då jag gick på p-piller. Hormonellt , labilt litet ångestmonster ..

• hsh
    Blgebo skrev 2015-05-25 09:21:30 följande:

Och jag är skitarg. På allt. Haha

Hugger för minsta lilla, och jag och pms:iga tonårsdottern går inte alls bra ihop nu.. Tur jag kan hålla mig i skinnet på jobbet iaf...

Haha. Men skönare på nåt sätt att vara skitarg istället för skitledsen. Då får man ju utlopp för nåt
  • hsh
    FruGru skrev 2015-05-26 07:25:20 följande:

Hej och grattis till alla nytillkomna blivande föräldrar. Hoppas ni mår bra

Jag har illamående. Dygnet runt. Kan inte åka bil eller sitta still. Ska åka o köpa såna akupunktur armband idag. Hittar inte mina nämligen.

Om en vecka ska vi på vul. Jag känner varken glädje eller rädsla. Är nollställd.

Kände likadant igår! Fortfarande lite mer likgiltig än vad jag önskade att jag var, men lite bättre känns det. Ska på vul imorgon. Jag är i v.7 (6+1). Är lite lätt illamående men bara sådär i förnimmelse. Inte så att jag känner mig spyfärdig. Mera som att jag är så hungrig att jag mår illa.
  • hsh

Cravings of The week: Ananas

Förra veckan var det jordgubbar & vattenmelon.

• hsh

Någon annan som har problem med att hosta? Hostar jag så håller jag allvarligt på att kräkas ;p Vidrigt, känns som att mina kräkreflexer är jättekänsliga..

• hsh
    Pyret 85 skrev 2015-05-27 07:07:08 följande:

VUL igår och allt såg fint ut. Hjärtat slog som det skulle och bebisen hade hicka.

Yey Vilken vecka är du i?
  • hsh

Vi har precis kommit hem från vårat vul, hade en känsla att vi inte skulle få se nåt idag och mycket riktigt så såg hon inget förutom en hinnsäck. Hon mätte den till 14 mm och sa att jag kan vara i v.5 (vilket stämmer överens med mina tidigare misstankar då det inte kändes rimligt att räkna utifrån sista mensen) & vi ska på återbesök den 9e juni för att se om vi då kan se tecken på liv. Hon sa att hinnsäcken var rund & fin & det var bra - dock vet jag inte om det säger mig någonting .

• hsh
    Hame skrev 2015-06-01 07:52:35 följande:

God morgon allihopa! 8+4 idag, trött men mår jättebra i övrigt :)

Lite synd att aktiviteten avtagit men samtidigt gör det ju att det blir lättare att lära känna varandra.

Alla ni som gör VUL, görs det pga av oro eller tidigare komplikationer? Jag gjorde inte det förra gången, minns inte att det överhuvudtaget nämndes.

Jag gör vul på grund av oro med ett mf i bagaget. Bokade kanske ett för tidigt men jag har svårt att sova osv. Åtta dagar kvar till vul nr 2.. Jag bokar privat!
Svar på tråden BF Januari 2016 :)