BF Januari 2016 :)
Jag önskar jag kunde sitta i soffan o stirra men med 3 barn och hund så finns inte det på kartan..
samtidigt är det skönt att dagarna rullar iväg så snabbt :)
Jag önskar jag kunde sitta i soffan o stirra men med 3 barn och hund så finns inte det på kartan..
samtidigt är det skönt att dagarna rullar iväg så snabbt :)
Varit på hälsosamtal idag. Skönt att få träffa bm en gång innan inskrivningen. Vi bokade tid för kub-test, så det blir den 9 juli. Vi har inte riktigt bestämt ännu om vi ska göra det eller inte. Men det är bokat iallafall.
Trötthet här också, har ingen energi alls till ngt när jag är hemma. Det är hemskt faktiskt. Igår fick mannen sig en skopa också utav alla hormoner som cirkulerar.
Jag har mycket mer symptom den här graviditeten än förra då jag fick mf, men mycket mindre känningar i magen. Förra gången kändes det som att livmodern kramade mycket, det gör den inte nu förutom vid "sexuell playtime". Men brösten känns som att dom ska falla av, illamående av och till i olika nivåer, kissnödig jämt, dreglar massor när jag sover.. Även om jag vet att det inte är sammankopplat symptom /ej missfall så glädjer jag mig åt det jag känner.. även om det är jobbigt emellanåt också
Krampade, inte kramade
Vaknat av och till hela natten & mått så jäkla illa! Kändes dock nästan mer som magsjuka än preggo illamående :-/ Förra graviditeten blev jag magsjuk nästan direkt efter plusset sen mf.. Har ingen lust att bli magsjuk nu!!
Samma för mig inatt! :( Legat och vänt och vridit mig i sängen och tog med en hink till sängen utifall att. Men hann somna av utmattning så kräktes inget. Varför tror du att det är magsjuka? Hoppas inte! :(
Men varför i hela friden skriver inte läkaren ut illamåendetabletter? Om de hjälper så skulle ju en sjukskrivning kunna undvikas?
Urk, skapligt illamående & redig trötthet!! Sen känns som att det luktar sopor eller avfall lite då och då .. Ligger just nu i sängen och väntar på mat som sambon ska ta hem. Känner mig bara usel som inte vill laga eller äta hemlagad mat.. Vill bara äta onyttigheter. Mår illa av att tänka på "vanlig" mat! Men tror jag ska knapra lite gurka medans jag väntar
Har ni gått upp nånting i vikt tjejer? Jag är nojjig över att jag inte gått upp alls.
De står i en app att det är vanligt att gå upp 1-5 kilo första 12 veckorna. Men är nojjig för allt pga tidigare mf