BF Januari 2016 :)
Någon som upplever att magen sväller på kvällen? Första barnet så jag har ingen aning.
Någon som upplever att magen sväller på kvällen? Första barnet så jag har ingen aning.
Skönt att höra att fler blir så! Konstigt att det blir så i vecka 5?! Ser ut som jag är i sjätte månaden när magen spänner sig och står rätt ut.
Skönt att höra att fler blir så! Konstigt att det blir så i vecka 5?! Ser ut som jag är i sjätte månaden när magen spänner sig och står rätt ut.
Har nog aldrig blivit av med min tidigare mammamage så jag har alltid sett gravid ut i 6:e månaden :(
Men men inge att göra åt mer plats åt nr 2 <3
Ett tips jag fick från en sjuksköterska som satte akupunkturnålar på mig innan graviditeten sa att drick the med färsk riven ingefära :)
Funkar för mig och hjälper mot tröttheten.
Jag mår oxå ok. Men har vagt illamående emellanåt. Har lite stick i brösten. Och igår gick min framfog sönder. Skulle ta av skorna. Och då small det. Haft problem alla mina graviditeter.
Jag är i vecka 5 (4+3). Kan man verkligen få foglossning redan nu? Jag tycker det verkar konstigt, men jag har hela tiden en jobbig molande värk i ryggen, det sticker i benen och höfterna ömmar. :(