Inlägg från: Kixpix |Visa alla inlägg
  • Kixpix

BF Januari 2016 :)

Någon mer än jag som har fått extremt dålig hy? Massa små finnar bara poppar upp i hela ansiktet & jag som typ aldrig haft finnar i hela mitt liv :(

• Kixpix
    MeEmmA skrev 2015-06-17 23:39:30 följande:
    Jag brukar aldrig få finnar, men har fått flera stycken nu... Var samma sak när jag väntade min dotter "flickor som stjäl mammors skönhet" :) hade inte en enda finne med mina två killar.
    Haha jaså är det så? Vi har skämtat och sagt att det blir en flicka bara för att alla våra kompisar fått pojkar :)
  • Kixpix
    FruGru skrev 2015-06-20 07:49:22 följande:

Var det någon som blev avslöjad igår? ;)

Avslöjade oss själva igår till farmorn och farfarn. Mina föräldrar vet sedan innan. :)
  • Kixpix
    Frogstomp skrev 2015-06-21 20:54:51 följande:

hoppar in här.

Är i v10 (9+6) så v11 imorn måndag. Vi väntar vårt 2a barn och det ska bli så kul med ett syskon till våran 5-åring. Jag är 26 år, och studerar till förskollärare =).

Vad kul, jag går också in i vecka 11 imorgon. 9+6 idag :)
  • Kixpix
    Krocki1 skrev 2015-06-22 22:09:40 följande:

Jag behöver eran expertis tjejer, jag har från och med igår känt att jag har ont i vänster skinka(rumpan). Smärtan kom på kvällen och det gjorde ont även när jag sov i sängen och skulle vända mig.

Nyss när jag skulle gå på toa kom jag inte upp ur soffan. Det drog och smärtade nåt förskräckligt i rumpan, jag kom inte iväg utan hjälp av killen.

Vet någon vad det är? Gör inte ont i ryggen bara i vänstra skinkan. Rynkar på näsan

Ischias!
    Jag har samma elände. V 11 idag (10+0).
    Jag har dock haft problem med detta sedan innan så jag vet ju vad det är. Tråkigt att ha skiten! Man kan tänja.
    Om du sätter dig upp med benen rakt ut. Sen sätter du över benet du har ont i, säg vänster skinka/ben, över det högra. Sen stretchar du skinkan. Hjälper rätt bra. Dra liksom benet mot dig och håll om benet/knät. Hoppas du fattar vad jag menar!
  • Kixpix
    WiMe06 skrev 2015-06-22 23:50:56 följande:

Är det ngn som kan känna att dem har svårt att andas ibland? Jag har jättesvårt att ta djupa andetag ibland, luften kommer Inte riktigt ner. Får försöka gäspa ner luften istället när det blir svårt.

Nja, mer att man blir andfådd, men det blir man ju när man är gravid. Ganska jobbigt det också :(
  • Kixpix
    hsh skrev 2015-06-23 20:27:19 följande:

Vet inte hur jag ska orka jobba, är så trött och håglös! smile4.gif Nån fler?

Samma här. Gick in i v 11 igår och har varit tröttare än vad jag är nu, men det är hemskt. Som "tur" är arbetar jag som bokningsassistent i sommar inom äldreomsorgen så då sitter man bara ner och utgör inte fara för någon annan. Haha.
    Min bm sa att man mår värst till v 10 SEB vänder det sakta men säkert!
  • Kixpix
    evigalängtan89 skrev 2015-06-24 22:34:08 följande:

Har era gravsymptom lugnat ner sig? Ha haft alla möjliga tror jag men just nu känner jag bara avtröttheten, humöret ochmår lätt dåligt av dofter.

Är så nojig att det ska vara något fel???? 10+1 idag.

Ja, det har dem. Jag är bara extremt trött. Min BM sa att man mår som värst fram till v10 sen lugnar det sig. Jag är i v 11 (10+2).
  • Kixpix

Någon mer än jag som har en ganska stor mage? Jag är i v11 (10+2).
    Speciellt på kvällen så känns det som magen håller på att explodera och blir gigantisk :)

Svar på tråden BF Januari 2016 :)