BF Januari 2016 :)
Någon mer än jag som har fått extremt dålig hy? Massa små finnar bara poppar upp i hela ansiktet & jag som typ aldrig haft finnar i hela mitt liv :(
Någon mer än jag som har fått extremt dålig hy? Massa små finnar bara poppar upp i hela ansiktet & jag som typ aldrig haft finnar i hela mitt liv :(
Var det någon som blev avslöjad igår? ;)
hoppar in här.
Är i v10 (9+6) så v11 imorn måndag. Vi väntar vårt 2a barn och det ska bli så kul med ett syskon till våran 5-åring. Jag är 26 år, och studerar till förskollärare =).
Jag behöver eran expertis tjejer, jag har från och med igår känt att jag har ont i vänster skinka(rumpan). Smärtan kom på kvällen och det gjorde ont även när jag sov i sängen och skulle vända mig.
Nyss när jag skulle gå på toa kom jag inte upp ur soffan. Det drog och smärtade nåt förskräckligt i rumpan, jag kom inte iväg utan hjälp av killen.
Vet någon vad det är? Gör inte ont i ryggen bara i vänstra skinkan. 
Sök på stretcha sätesmuskeln så får du lite tips :)
Är det ngn som kan känna att dem har svårt att andas ibland? Jag har jättesvårt att ta djupa andetag ibland, luften kommer Inte riktigt ner. Får försöka gäspa ner luften istället när det blir svårt.
Vet inte hur jag ska orka jobba, är så trött och håglös!
Nån fler?
Har era gravsymptom lugnat ner sig? Ha haft alla möjliga tror jag men just nu känner jag bara avtröttheten, humöret ochmår lätt dåligt av dofter.
Är så nojig att det ska vara något fel???? 10+1 idag.
Någon mer än jag som har en ganska stor mage? Jag är i v11 (10+2).
Speciellt på kvällen så känns det som magen håller på att explodera och blir gigantisk :)