BF Januari 2016 :)
Hej! Hoppar gärna med i denna tråd. Har följt den sedan starten men ej skrivit ännu. Är 38 år, bor i Sthlm och väntar min tredje pojke :) BF 1 jan. Är ni med i FB-gruppen också?
Hej! Hoppar gärna med i denna tråd. Har följt den sedan starten men ej skrivit ännu. Är 38 år, bor i Sthlm och väntar min tredje pojke :) BF 1 jan. Är ni med i FB-gruppen också?
När har ni köpt de första bebiskläderna? Vi diskuterade det här hemma. Känns ju mer på riktigt då :)
Hej på er,
Beklagar alla med mf- känns dumt att "klaga" när man vet vad andra går igenom.... Men!
Någon som redan har ont i svanken?
Första barnet här så har ingenting att jämföra med. Haft ont o ca 2 veckor. Är i vecka 12 nu och det blir mer och mer. Känns ibland som ryggen låser sig- i ländryggen- domnar nästan bort ibland.
Tänker foglossning men vet inte hur det "ska" kännas. Redan nu liksom :/ ... I vecka 12...känns inge kul!
Någon med erfarenhet? Tips?
Hej,
Ajajaj!
Hoppas såklart inte det är foglossning och tror som du säger att smärtan ska vara från en annan värld :p
Vad är ischias och hur lindrar man det??
I vilken vecka gör ni kub? Jag fick i v 14. 13+2. Är inte det sent?
Hoppas ingen bestämmer sig för en spontan kyl-röjning!Har känt lite obehag när jag kissat ett par dagar. Känns mer efteråt än att det svider när man kissar som urinvägsinfektion. Vet inte vad det kan vara. Fler som haft så? Antar det kan vara urinvägsinfektion ändå så bäst kolla upp.
Läkarbesök idag, allt var bra, blodtrycket låg bra. om allt ser bra ut vid kub ska jag börja äta trombyl 1 ggr/dag fram till v 36. V 32 och 36 kommer jag att få extra ul, samt att jag från v 32 kommer att kolla blodtrycket 1ggr/vecka.