Seven Costanza skrev 2015-12-05 09:07:05 följande:
När har ni BF? Jag känner inget mer än rörelser (sprattel) när jag är i vila. Sammandragningar känner jag bara när jag är ute och går. Jag har gått 35 fulla veckor igår . BF 8/1. Är det konstigt att jag inte känner sådana sammandragningar/ förvärvar som ni?
Jag har heller inga sådana förvärkar, bara smärtfria sammandragningar, som iof kommer allt oftare. Häromdagen trillade en hink med tvättmedel i golvet under centrifugeringen så jag blev skitskraj och då minsann knöt sig hela magen! Sedan är sammandragningarna tyvärr alltid fler när bonusarna är här. Blir väl mer stressad då.
Har som du säger bara rörelser, iblsnd ganska vilda, i höger sida och så hicka så magen hoppar.
Har lite mer ilningar mot svanskotan och musen men som sagt så är det flera som kommenterat att magen sjunkit och både mormor och farmor är övertygade om att bebis fixerat sig, vi får se nästa besök på Mvc!
Som sagt så vet jag hur det var för min syster, hon hade inga förkänningar, inte ens dagen innan hon födde, sedan vaknade hon med etablerade värkar vid midnatt, var 6 cm öppen när hon kom in och födde sedan runt halv 5-5. Så jag tror inte vi är onormala!