BF Januari 2016 :)
MeEmmA skrev 2015-12-01 21:27:27 följande:
Du är väl väldigt nära den tiden dina andra barn föddes?Julstress gillar inte jag, är så nöjd över att jag är färdig med barnens julklappar och slipper alla människor som trängs på stan :) har aldrig varit så förberedd! vi ska fira jul hemma i år också, har sagt att alla som vill får komma hit för att jag har ingen lust att åka runt och lasta grejer fram och tillbaka i år. Tror att barnen får det mysigast här hemma utan en massa hysteriska människor (råkade ut för det förra året).
Dessutom bestämde jag mig för att inte vara lika duktig och fixa med allt själv som jag brukar när det är något, utan jag ber om hjälp och tar emot hjälp (ovan sits för mig).
Nej, gillar inte heller julstress, hua, skulle inte orka springa i nån julrusch nu, tacka vet jag nätshopping, haha. Men vi är klara med barnens klappar också, inväntar den sista som jag verkligen hoppas ska dyka upp innan jul. Det var rätt lång leveranstid men håller dem den ska den dyka upp innan jul. Det värsta är att nu när man är klar börjar barnen helt plötsligt komma med tiden andra önskningar istället. Yngsta sonen har snöat in på att han önskar sig en elgitarr sen typ 3 dagar tillbaka. Men det är ju ingen liten önskan när man redan är klar med klapparna.
Vi kommer att vara hos mina svärföräldrar. Men vi kommer nog inte åka dit så tidigt utan försöka ha en lugn och mysig julaftons dag hemma först. Jag kommer inte hålla på att stöka med en massa mat och grejer, kommer väl bidra med ngt till julbordet men inte mkt mer än så