BF Januari 2016 :)
På tal om min lilla mage, här är den i förra veckan, 32+0

My ASS!!!! Sitta på julkonsert i 2,5 timmer var precis vad min kropp behövde. Har så ont i stackars rumpen och fogarna nu!!
Tack snälla ni för alla fina kommentarer om magen
det värmer. Jag måste in på nätet och kika på er andra, appen funkar som vanligt inte med bilder.
Haha, kom just hem från julkonsert med jobbet och alla sa "vad liten mage" gaaaah!!
Förstår er som fortsätter jobba när ni orkar och att det är jobbigt att folk ska undra varför man inte går hem. För mig är det helt tvärtom, alla tror man ska ha jättemkt ork för att magen är liten och det är så jädrans jobbigt att förklara för alla att man har andra krämpor som påverkar också. Detta med folk och graviditeter alltså! Liten mage inga krämpor, stor mage många krämpor verkar människor tro.
Men jösses att Sonja Aldén orkar stå där och sjunga i stilettklackar. Det hade inte jag gjort, haha. Men hon satte sig ner ganska ofta hon med
Quatterin - det där var rent oförskämt sagt, inte ens lite roligt. Skitbra att du sa till henne.
Jösses, vad tänker människor med. Hmm!
Tråkigt med din filt, hoppas ni får den kräkfri.
Idag fick jag tummen ur och köpte en dragkedja till amningskudden så jag kan sy klart fodralet. Köpte tryckknappar med till alla dregglisar jag tänkt sy. Haha. Virkningen har jag inte påbörjat, inget bra garn ännu.
Åh. Vilka fina magar ni har allihopa. Det är så fantastiskt tycker jag med alla olika former och storlekar
Oj va mkt att läsa ikapp efter bara en dag!! Läste att ni diskuterade smärtlindring. När jag födde dottern ville jag eg inte ha så mkt för värken, men fick en eda tillslut iallafall. Jag fick en som aldrig satt en förut och hon "lyckades" på 5e försöket. Förutom att det va väldigt jobbigt att ligga på sidan så länge (och dessutom bli ombedd att att böja sig mer framåt - hur lätt är det med en enorm mage egentligen? Sambon tyckte att det såg galet roligt ut när jag försökte men bara lyckades böja på huvudet ;) ) så tog bedövningen även känseln i benen så jag kunde inte resa mig under resten av den väldigt långa förlossningen! Det va verkligen skitjobbigt, hade hellre kunnat gå runt lite istället för att sitta fast i en säng..! Så jag vill gärna undvika det denna gången, men är annars ganska öppen för annan smärtlindring, försöker tänka att personalen kan hjälpa mig på bästa sätt efter hur förlossningen utvecklas..