BF Januari 2016 :)
Har precis suttit på golvet och skjutit prick på burkar med yngsta sonen, det var knappt man tog sig upp sedan, haha. Men man försöker så gott man kan för deras skull iallafall.
Det blev inget jobb för mig idag. Fick en sån ångest i natt när jag tänkte på att gå och jobba så jag har inte sovit en blund i natt. Rök ihop med maken på morgonen och sonen stod och skrek för att vi var arga.
Känner bara att det är nog nu. Jag är helt slut! Kommer vara hemma nu om jag så ska beböva plocka föräldrardagar på bebis.
Känner mig helt usel nu efter denna skit morgon och vill bara gråta.
Har tider bokade till den 4/1 hos min bm (bf 17/1). Vi väntar att boka resterande besök. Fr.o.m. nästa vecka kommer jag gå 1 gång i veckan, varannan vecka till bm och varannan vecka till en uska för att ta prover. På måndag är det bm och på tisdag tul igen.
Min mage v 33
Med första hade jag rätt mkt sammandragningar när jag rörde mig, med andra hade jag ingenting och där gick ju vattnet plötsligt en dag och sen 2 timmar från sammandragningar till sonen var ute. Den här ggn har jag jättesvårt att känna när jag får sammandragningar. Har känt av en del sammandragningar bara sedan igår, mkt mer än jag gjort innan.
Sist jag var hos bm och hon skulle mäta magen så fick jag en sammandragning, hon kände den men inte jag själv.
Haha, det märks här inne när det blir helg, då har alla annat att göra än att hänga här
Vi har fixat med julgranen hela fm och fram till nu, barnen bakade pepparkakor igår som vi gjorde hål i och så la dem kristyr på dem idag och hängde i granen, sen har dem hängt polkagrisar och sprejat julsnö på den, så nu är dem mer än nöjda och en annan också, soffläge en stund nu