• Anonym (Respekt)

Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?

Jag har länge funderat på varför folk har så svårt för att respektera det. Eller åtminstone acceptera det. Själv är jag en tjej på 24 år, som söker mig till män i 40-50-årsåldern. Jag förlorade oskulden med en 10 år äldre man, och har sedan dess gått vidare uppåt till 20-30 år äldre män. Har attraherats av äldre sedan jag var 14. På den tiden en 42 år gammal granne. Där kan jag idag medge att det var fel av honom att ens prata med mig om de saker vi pratade om. Men idag, när jag är en vuxen kvinna. Varför?

Om jag hade en dålig relation till min pappa? Ja, det hade jag. Men vad spelar det för roll då? Om jag söker närhet och trygghet (som jag inte fick som barn) i en sexuell eller mer varaktig relation, varför skulle åldersskillnaden vara ett problem? Varför stör man sig på det?

Jag är ute efter en vettig diskussion, inga påhopp eller onda ord. Jag är nyfiken på vad ni tycker, helt enkelt!

• Svar på tråden Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?
  • Anonym (Buster)
    Anonym (Buster) skrev 2019-04-28 10:01:31 följande:
    Nej. Ska vara ärlig, tycker det är få kvinnor som är 20 år äldre än mig som jag skulle tända på. 10-13 år äldre kanske Flört Jag är 45+
    Kollade på skoj och jo, det finns många kvinnor 20 år äldre som jag kan tänka mig. Vore spännande och kinky Flört
  • Anonym (tja)

Ålder är inte bara en siffra. Om så vore skulle jag kunna tänka mig allt från 20-åringar till 80-åringar och det gör jag inte. Jag har alltid föredragit män i 30 - 40-årsåldern, tycker de är som attraktivast då. Yngre ser för pojkaktiga ut och äldre ser för gubbiga ut. Undantag finns givetvis, en snygg 50-åring som ser ut som 40 kan förstås gå hem. Likaså en mogen 25-åring. (Är själv 33). Ålder spelar uppenbarligen roll för ts också, annars hade hon inte bara dragits till dubbelt så gamla.

• Anonym (Buster)

Om vi håller oss till grundfrågan då.
    Vad är problemet med att en kvinna gillar att ligga med äldre män?
    Hotar det världsfreden?

• Anonym (Buster)

Jag tror många kvinnor låg med 20 år äldre män det senaste dygnet. Nån i Spanien kanske fick orgasm med en äldre man för ett par tim sen. Nån kanske ligger med en en äldre man precis nu, här i Sverige!!
    Hur påverkar det oss? 
    What is the Fucking Problem?

• Anonym (mmmm)
    Anonym (Buster) skrev 2019-04-28 09:28:44 följande:

Hur gammal är du?

30 :)
  • Anonym (tja)
    Anonym (Buster) skrev 2019-04-28 10:18:02 följande:
    Om vi håller oss till grundfrågan då. Vad är problemet med att en kvinna gillar att ligga med äldre män? Hotar det världsfreden?

Inga problem alls, så länge det handlar om samtyckande vuxna. Jag drogs själv ofta till 10 - 15 år äldre män när jag var i 20-årsåldern. Jag har inga daddy issues (som ts ändå verkar ha) utan det har bara blivit så. Unga killar är inte lika attraktiva. Så är det för många tjejer. Många söker också äldre killars erfarenhet och mognad. Nu när jag själv är i 30-åråldern, föredrar jag mer jämnåriga. Kanske kommer jag föredra yngre män när jag är 50+
  • Anonym (ståndaktig granne)

För mig är det inga problem, jag skulle gärna ligga med en mycket yngre kvinna

• Anonym (Åsikterna går isär)
    Anonym (tja) skrev 2019-04-28 10:34:49 följande:

Inga problem alls, så länge det handlar om samtyckande vuxna. Jag drogs själv ofta till 10 - 15 år äldre män när jag var i 20-årsåldern. Jag har inga daddy issues (som ts ändå verkar ha) utan det har bara blivit så. Unga killar är inte lika attraktiva. Så är det för många tjejer. Många söker också äldre killars erfarenhet och mognad. Nu när jag själv är i 30-åråldern, föredrar jag mer jämnåriga. Kanske kommer jag föredra yngre män när jag är 50+
    Beror på vem du frågar.
    Många tjejer tycker inte att äldre män är attraktiva.
    Sen så är det många som säger att eftersom mannen har mer livserfarenhet så vill han styra tjejen.
    Och mogen... tja... Om han kan ha nåt gemensamt med en yngre tjej, så är det mer troligt att han har nån störning.
  • Anonym (Lila)

Vilken sjuk tråd.
    TS frågar hur det kommer sig att folk stör sig på att hon ligger med gamlingar.
    Men så fort någon svarar ärligt på hennes fråga, möts den personen av massiva påhopp och otrevligheter av andra i tråden.
    "Varför säga till TS vad ni tycker om hennes handlingar"?
    Jo, för att TS frågade! 
    Respektera att folk har olika åsikter! 
    (Ja, jag vet att detta är en gammal tråd, som någon gubbe tydligen hittade och kände sig tvungen att väcka till liv) 

• Anonym (avudsjuka)

Finns inget som retar tanterna mer än när en ung snygg tjej ligger med äldre män 

Dom blir skit avundsjuka på alla som ser bättre ut än dom 

Jag har själv en tjej som är 20 och jag är 41 . Brukar dra med hennes på julbordet för firman vi har varje år,hon är ung snygg och jävlar vilken kropp, min egna lilla trofefru hehehehe

Varje år får hon hatiska blickar från mina kollegors feta fulare fruar . Avundsjuka helt enkelt ,svenska kvinnor är extremt krävande och blir helt till sig när yngre tjejer trivs med äldre män 

Svar på tråden Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?