-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Tog ytterligare ett test imorse som var lika blankt som gårdagens så nu hoppar jag lver till julitråden! Glad midsommar!
-
Bestämt mig för att vänta till imorgon eller söndag.. :)lindakarlsson4380 skrev 2015-06-19 08:17:20 följande:Dom ska funka på BIM-4, jag skulle prova :) mitt visade gravid på bim-2, hade inte provat det innan så kanske hade visat tidigare.
-
Jo vi måste tänka positivt, enligt gravid appen i v 4 (
gabriellap skrev 2015-06-19 08:38:19 följande:Jag hoppas verkligen det blir ett fint plus för mig med :) men jag har fåttså många spökstreck på clearblue så många ggr så man vågar knappt hoppas :) vilken vecka är du i nu då:)?
-
När jag fick plus sist så hade jag positivt på Äl-test 14 dagar innan jag plussade svagt på BIM-3. Nu är jag bara på ÄL+9 så det känns inte värt att testa än. Känner mig inte gravid heller, var på spa hela dagen igår och lyckades slappna av lite och ta till mig att det kan ta tid. Blev lite lugnare i själen då
-
Åh, så skönt för dig!skepparbarn skrev 2015-06-19 09:37:38 följande:När jag fick plus sist så hade jag positivt på Äl-test 14 dagar innan jag plussade svagt på BIM-3. Nu är jag bara på ÄL+9 så det känns inte värt att testa än. Känner mig inte gravid heller, var på spa hela dagen igår och lyckades slappna av lite och ta till mig att det kan ta tid. Blev lite lugnare i själen då
Har du tagit något äl-test nu, eller lyckas du hålla fingrarna i styr..?
-
Hahaha. Nej, jag fick supertidigt missfall (visste inte ens att jag var gravid!) för typ nån vecka sedan, så nu inväntar jag äl som förhoppningsvis dyker upp inom ett par veckor (förra cykeln kom den på dag 44!)gabriellap skrev 2015-06-19 08:46:56 följande:Åh tack vad snäll du är ! Har inte hängt med så bra i denna tråd .. Har du bim snart ?:)
-
Hahaha. Nej, jag fick supertidigt missfall (visste inte ens att jag var gravid!) för typ nån vecka sedan, så nu inväntar jag äl som förhoppningsvis dyker upp inom ett par veckor (förra cykeln kom den på dag 44!)gabriellap skrev 2015-06-19 08:46:56 följande:Åh tack vad snäll du är ! Har inte hängt med så bra i denna tråd .. Har du bim snart ?:)
-
Åh nej vad tråkigt :( hoppas det tar sig denna gång för dig och att den vill stanna :)
Symetrical skrev 2015-06-19 10:06:08 följande:Hahaha. Nej, jag fick supertidigt missfall (visste inte ens att jag var gravid!) för typ nån vecka sedan, så nu inväntar jag äl som förhoppningsvis dyker upp inom ett par veckor (förra cykeln kom den på dag 44!)
-
skepparbarn skrev 2015-06-19 09:37:38 följande:När jag fick plus sist så hade jag positivt på Äl-test 14 dagar innan jag plussade svagt på BIM-3. Nu är jag bara på ÄL+9 så det känns inte värt att testa än. Känner mig inte gravid heller, var på spa hela dagen igår och lyckades slappna av lite och ta till mig att det kan ta tid. Blev lite lugnare i själen då
Vad skönt.
Lika så bra att njuta av livet. :)
-
Ja asså jag tog ju äl-test vid ägglossning :) Nej jag har inte testat än. Tog ett test på äl+3 bara för att se säkert att hcg från pojken hade kommit ur kroppen, och det hade det. Så blir det något på stickam när jag testat så kan jag lita på det.Symetrical skrev 2015-06-19 10:04:08 följande:Åh, så skönt för dig!
Har du tagit något äl-test nu, eller lyckas du hålla fingrarna i styr..?