• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • NellieMeja
    Marie14 skrev 2015-06-18 12:35:10 följande:

Har du blött mkt? Kollat vul?

Nej har inte vart å tagit ett vul eller pratat med en bm. Har haft missfall förut. Har blött som en vanlig mens och haft ordentlig mensvärk liknade smärtor.
  • NellieMeja
    Malin 845 skrev 2015-06-18 20:31:21 följande:

Men de bekräftade hos bm att det var ett missfall? Hoppas det tar sig fort igen! Lycka till!

*styrkekram*

Nopp har inte varit kontakt med någon Bm. Har haft missfall förut. Ska ta ett gravtest nästa helg igen. Så gjorde jag sist å då hade jag kontakt med Bm fick inte kom in då och var i samma vecka ungefär Kände att det är ingen idé å ringa hon säger bara man ska avvakta å sen ta ett gravtest.
  • sommarblomma1
    NellieMeja skrev 2015-06-18 21:17:49 följande:
    Jag testade inte igen för en bim+5. Så jag kanske skulle plussat tidigare om jag testat
    Ok då är jag med!
  • gabriellap

Jag harså oregelbunden mens så tippar på att jag är på bim -2 till bim-5 och fick detta imorse , känns som ett spökstreck ..

• Maka94

Ligger kvar i sängen och slits mellan tankarna... Har som sagt bara ett clearblue digital hemma i och är på BIM-1.. Känns som att det är bäst att vänta,

• lindakarlsson4380
    Maka94 skrev 2015-06-19 08:08:36 följande:

Ligger kvar i sängen och slits mellan tankarna... Har som sagt bara ett clearblue digital hemma i och är på BIM-1.. Känns som att det är bäst att vänta,

Dom ska funka på BIM-4, jag skulle prova :) mitt visade gravid på bim-2, hade inte provat det innan så kanske hade visat tidigare.
  • siz

Exakt så fick jag på bim -5 2 dagar senare visade det sig ett fint pluss. Gör ett nytt om 2 dagar. Lycka till

gabriellap skrev 2015-06-19 08:03:08 följande:

Jag harså oregelbunden mens så tippar på att jag är på bim -2 till bim-5 och fick detta imorse , känns som ett spökstreck ..

• gabriellap

Jag hoppas verkligen det blir ett fint plus för mig med :) men jag har fåttså många spökstreck på clearblue så många ggr så man vågar knappt hoppas :) vilken vecka är du i nu då:)?

siz skrev 2015-06-19 08:30:28 följande:

Exakt så fick jag på bim -5 2 dagar senare visade det sig ett fint pluss. Gör ett nytt om 2 dagar. Lycka till

• Symetrical
    gabriellap skrev 2015-06-19 08:03:08 följande:

Jag harså oregelbunden mens så tippar på att jag är på bim -2 till bim-5 och fick detta imorse , känns som ett spökstreck .. phpG3Jomh73862.jpg

Ser absolut ett streck! Håller tummarna för att det är äkta!
  • gabriellap

Åh tack vad snäll du är ! Har inte hängt med så bra i denna tråd .. Har du bim snart ?:)

Symetrical skrev 2015-06-19 08:41:47 följande:

Ser absolut ett streck! Håller tummarna för att det är äkta!

Svar på tråden BIM juni 2015