-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Stort lycka till!!!Caylyn skrev 2015-05-17 20:53:45 följande:Nu är tiden bokad inför morgondagen. Börjar bli nervös men får hoppas att allt går bra och att det tar sig. Tåget till Danmark går kl 9 och de väntar mig på kliniken kl 12. Vet inte hur jag ska stå ut med 2 veckors väntan innan jag vet hur det går
-
Lycka till!!Caylyn skrev 2015-05-17 20:53:45 följande:Nu är tiden bokad inför morgondagen. Börjar bli nervös men får hoppas att allt går bra och att det tar sig. Tåget till Danmark går kl 9 och de väntar mig på kliniken kl 12. Vet inte hur jag ska stå ut med 2 veckors väntan innan jag vet hur det går
Är du frivilligt ensamstående? -
Hoppas du inte tar illa upp att jag frågar förresten!Caylyn skrev 2015-05-17 20:53:45 följande:Nu är tiden bokad inför morgondagen. Börjar bli nervös men får hoppas att allt går bra och att det tar sig. Tåget till Danmark går kl 9 och de väntar mig på kliniken kl 12. Vet inte hur jag ska stå ut med 2 veckors väntan innan jag vet hur det går
-
Hej!
Blir första försöket för oss i juni
äntligen!!!
ÄGGLOSSNING
18/5 Caylyn
18-19/5 aniroma
22/5 miamarina84
23/5 gruvan
20-25/5 Desideri
23-24/5 Nystjärna
25/5 kastrullen
29/5 Angdev, lillskrutten, Nirvie
31/5 jeniii888
1/6 fsake
2/6 mkes,
BIM
2/6 Caylyn
3/6 miamarina84, Desideri
4/6 gruvan, Fian88
4-5/6 aniroma
7/6 Nystjärna
8/6 kastrullen
12/6 Angdev
13/6 Nirvie
14/6 Jeniii88
16/6 fsake
17/6 mkes -
Hoppar in här jag med
Pga väldigt sparsam mens sså fick vi pausa maj månad då jag fick ta primolut nor för att få i gång blödning. Dock kom aldrig någon blödning men igår kväll,inatt o idag så har jag haft ont o hö äggstock o mage o ÄL testerna visar stegring så hoppas kroppen fortsätter på samma bana nu.
Så BIM blir 31/5 eller 1 /6
-
Inte frivilligt ensamstående men jag har inte haft turen att träffa någon och jag är 35. Vill jag ha barn så får det bli på egen hand.Fian88 skrev 2015-05-17 21:30:00 följande:Lycka till!!
Är du frivilligt ensamstående?
-
Heja dig!Caylyn skrev 2015-05-18 06:36:22 följande:Inte frivilligt ensamstående men jag har inte haft turen att träffa någon och jag är 35. Vill jag ha barn så får det bli på egen hand.
-
OkCaylyn skrev 2015-05-18 06:36:22 följande:Inte frivilligt ensamstående men jag har inte haft turen att träffa någon och jag är 35. Vill jag ha barn så får det bli på egen hand.
. Håller tummarna stenhårt att det går vägen denna gången
. Starkt att du kör på på egen hand tycker jag!
-
Stort Lycka till :) Håller tummarna stenhårt :)Caylyn skrev 2015-05-17 20:53:45 följande:Nu är tiden bokad inför morgondagen. Börjar bli nervös men får hoppas att allt går bra och att det tar sig. Tåget till Danmark går kl 9 och de väntar mig på kliniken kl 12. Vet inte hur jag ska stå ut med 2 veckors väntan innan jag vet hur det går
-
En fråga till er, vad äter ni för vitaminer? Förra gången jag var gravid åt jag folsyra bara och just nu äter jag apotekets vitaminer för kvinnor. Ätit det länge av andra skäl, men är det bättre och äta ren folsyra eller spelar de ingen roll? Och är det någon mer här inne som inte kör med äl-tester?
Sambon vill inte kör med äl-tester utan vi kör som vi gjorde med dottern, varannan dag, eller iallafall var 3. Men känns svårare nu då dottern inte alltid vill somna och sova i sin säng utan gärna sover inne hos oss. Sen rädd för att de skall ta längre att bli gravid denna gången. Hört olika nämligen, en del som har väldigt lätt för att bli gravida och en del som inte har det. Så funderar så mycket kring detta. Sen hur länge har ni varit utan något preventivmedel? Massa frågor idag :p