• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • gruvan
    Caylyn skrev 2015-05-17 20:53:45 följande:

Nu är tiden bokad inför morgondagen. Börjar bli nervös men får hoppas att allt går bra och att det tar sig. Tåget till Danmark går kl 9 och de väntar mig på kliniken kl 12. Vet inte hur jag ska stå ut med 2 veckors väntan innan jag vet hur det går

Stort lycka till!!!
  • Fian88

Nu är tiden bokad inför morgondagen. Börjar bli nervös men får hoppas att allt går bra och att det tar sig. Tåget till Danmark går kl 9 och de väntar mig på kliniken kl 12. Vet inte hur jag ska stå ut med 2 veckors väntan innan jag vet hur det går

Lycka till!!

Är du frivilligt ensamstående?
  • Fian88

Hoppas du inte tar illa upp att jag frågar förresten!
  • Fsake

Hej!

Blir första försöket för oss i juni äntligen!!!

ÄGGLOSSNING

18/5 Caylyn

18-19/5 aniroma

22/5 miamarina84

23/5 gruvan

20-25/5 Desideri

23-24/5 Nystjärna

25/5 kastrullen

29/5 Angdev, lillskrutten, Nirvie

31/5 jeniii888

1/6 fsake

2/6 mkes,

BIM

2/6 Caylyn

3/6 miamarina84, Desideri

4/6 gruvan, Fian88

4-5/6 aniroma

7/6 Nystjärna

8/6 kastrullen

12/6 Angdev

13/6 Nirvie

14/6 Jeniii88

16/6 fsake

17/6 mkes

• knaappeen

Hoppar in här jag med

Pga väldigt sparsam mens sså fick vi pausa maj månad då jag fick ta primolut nor för att få i gång blödning. Dock kom aldrig någon blödning men igår kväll,inatt o idag så har jag haft ont o hö äggstock o mage o ÄL testerna visar stegring så hoppas kroppen fortsätter på samma bana nu.

Så BIM blir 31/5 eller 1 /6

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Caylyn
    Fian88 skrev 2015-05-17 21:30:00 följande:

Lycka till!!

Är du frivilligt ensamstående?

Inte frivilligt ensamstående men jag har inte haft turen att träffa någon och jag är 35. Vill jag ha barn så får det bli på egen hand.
  • Symetrical
    Caylyn skrev 2015-05-18 06:36:22 följande:
    Inte frivilligt ensamstående men jag har inte haft turen att träffa någon och jag är 35. Vill jag ha barn så får det bli på egen hand.
    Heja dig!
  • Fian88
    Caylyn skrev 2015-05-18 06:36:22 följande:
    Ok . Håller tummarna stenhårt att det går vägen denna gången . Starkt att du kör på på egen hand tycker jag!
  • Nystjärna

Stort Lycka till :) Håller tummarna stenhårt :)
  • Nystjärna

En fråga till er, vad äter ni för vitaminer? Förra gången jag var gravid åt jag folsyra bara och just nu äter jag apotekets vitaminer för kvinnor. Ätit det länge av andra skäl, men är det bättre och äta ren folsyra eller spelar de ingen roll? Och är det någon mer här inne som inte kör med äl-tester? 
    Sambon vill inte kör med äl-tester utan vi kör som vi gjorde med dottern, varannan dag, eller iallafall var 3. Men känns svårare nu då dottern inte alltid vill somna och sova i sin säng utan gärna sover inne hos oss. Sen rädd för att de skall ta längre att bli gravid denna gången. Hört olika nämligen, en del som har väldigt lätt för att bli gravida och en del som inte har det. Så funderar så mycket kring detta. Sen hur länge har ni varit utan något preventivmedel? Massa frågor idag :p 

Svar på tråden BIM juni 2015