• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Mayy
    Caylyn skrev 2015-06-03 20:17:01 följande:
    SkrattandeGrattis till alla som har plussat. Så kul.
    Jag fick hem CB's digitala test idag vilket var bra för jag hade en dålig dag och tvivlade på att det första testet visade rätt.

Det gjorde det :) Och naturligtvis bröt jag ihop igen och började gråta när det visade gravid i rutan. Förhoppningsvis kan det kanske gå in i hjärnan nu med.

Hoppas att ni andra plussar med snart.
    Grattis! Så himla roligt, önskar dig all lycka till med graviditeten <3 
  • gullan83
    Caylyn skrev 2015-06-03 20:17:01 följande:

Grattis till alla som har plussat. Så kul.

Jag fick hem CB's digitala test idag vilket var bra för jag hade en dålig dag och tvivlade på att det första testet visade rätt.

Det gjorde det :) Och naturligtvis bröt jag ihop igen och började gråta när det visade gravid i rutan. Förhoppningsvis kan det kanske gå in i hjärnan nu med.

Hoppas att ni andra plussar med snart.

Grattis
  • Tett90

Grattis ni som plussat hoppas jag får göra er sällskap snart !!! Neg på Bim men imorgon bin+2 blir de ett nytt cb om inte mensen kommer under natten vill säga !!

• Angdev

Är en dryg vecka sedan ÄL och jag har nu ikväll en genomskinlig blödning och är öm över livmodern. Hoppas såklart att det är en nidis men kan lika väl vara hormonellt eller för att vi hade sex innan ikväll. Fick nidis förra graviditeten men tror den inföll i samband med att min mens skulle ha kommit. Håll tummarna tjejer att ett litet frö är sått på vårt 7:e försök :)

• Symetrical

Fortfarande starkt utslag i alla fall. En hel massa gravsymptom, men kan ju vara kroppen som spelar mig ett spratt.

Missfall eller inte missfall, det är det som är frågan!

• Symetrical
    Angdev skrev 2015-06-03 23:57:29 följande:

Är en dryg vecka sedan ÄL och jag har nu ikväll en genomskinlig blödning och är öm över livmodern. Hoppas såklart att det är en nidis men kan lika väl vara hormonellt eller för att vi hade sex innan ikväll. Fick nidis förra graviditeten men tror den inföll i samband med att min mens skulle ha kommit. Håll tummarna tjejer att ett litet frö är sått på vårt 7:e försök :)

Håller alla tummar och tår!
Svar på tråden BIM juni 2015