• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Nystjärna

Tog ett test nu imorse, men var negativt :( Kanske man kunde ana något eller så hoppas jag bara att man kan det. Bim-4 idag. och jag som verkligen trodde att det var något då jag fortfarande mår illa och allt men får väl se. Känns väldigt negativt :(

• Angdev
    Symetrical skrev 2015-06-04 06:47:35 följande:

Håller alla tummar och tår!

Tack <3

Hur känns det idag? Förutom störtpositiva tester. Vad säger magkänslan?
  • sowe81

Äl+11 idag och negativt test. Gråter
    Bara ställa in sig på mens imorgon och ett nytt forsök på midsommar...

• Det vackraste

Har du bara 11 dgrs lutealfas men äl dag 18-19? Intressant :)

Men du kan ju få plus ännu, bara hälften får pos 11 dygn efter äl.

sowe81 skrev 2015-06-04 08:19:56 följande:

Äl+11 idag och negativt test.

Bara ställa in sig på mens imorgon och ett nytt forsök på midsommar...

• Det vackraste
    Angdev skrev 2015-06-03 23:57:29 följande:

Är en dryg vecka sedan ÄL och jag har nu ikväll en genomskinlig blödning och är öm över livmodern. Hoppas såklart att det är en nidis men kan lika väl vara hormonellt eller för att vi hade sex innan ikväll. Fick nidis förra graviditeten men tror den inföll i samband med att min mens skulle ha kommit. Håll tummarna tjejer att ett litet frö är sått på vårt 7:e försök :)

Hoppas sjunde försöket är lyckoförsöket!
  • NellieMeja

Ååå det känns som det är kört denna månad. Har mensvärk sen igår har Bim på måndag. Skit oxå. 6 gången åt helvete är så trött på detta.

• Nystjärna

Både jag och sambon blev förvånad över att testet inte visade något imorse,med tanke på hur jag mår. Men det var nog för tidigt för och testa. Är ju bara på Äl + 10 idag och bim-4. Så vi har bestämt att jag skall ta ett test på lördag morgon och så hoppas vi på det bästa och på en fin bröllopspresent :) På lördag är jag ju på ÄL +12 och bim-2 så då borde det synas något om det är något tänker jag. Hoppas så. Ni kan väl vara snälla och hålla tummarna. :)

• Det vackraste
    NellieMeja skrev 2015-06-04 09:36:43 följande:

Ååå det känns som det är kört denna månad. Har mensvärk sen igår har Bim på måndag. Skit oxå. 6 gången åt helvete är så trött på detta.

Växtvärk? Är väl tidigt för. Mensvärk än..
  • EliWe

Är på bim-5 men tror redan det är kört. Denna månad har jag inte känt ett dugg, och nu har jag börjat få tjockare flytningar så som det brukar vara innan mens. :(
    Det kluriga är att vid nästa ÄL är vi i danmark med mina föräldrar, vi har hyrt en stuga. blir ju "spännande" att ha sex i samma hus som föräldrarna, flashback till ungdomstiden :P 

Svar på tråden BIM juni 2015