• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • lindakarlsson4380

Plussade imorse på BIM-2, ååååå, första försöket, hoppas verkligen lilla fröet vill stanna i magen <3 <3 Är det någon som har erfarenhet från dessa test? Kan jag lita på att det stämmer? Eller borde jag ta ett till? BF blir den 19/2 :D

• EliWe
    lindakarlsson4380 skrev 2015-06-10 08:16:57 följande:

Plussade imorse på BIM-2, ååååå, första försöket, hoppas verkligen lilla fröet vill stanna i magen <3 <3 Är det någon som har erfarenhet från dessa test? Kan jag lita på att det stämmer? Eller borde jag ta ett till? BF blir den 19/2 :D

Grattis!! Klart du kan lita på det där testet! Jag plussade igår, och ska ta ett nytt test imorhon bara för att bli säkrare haha!
  • gruvan

Grattis till alla nya plus!!!

Jag har gått och oroat mig för att få missfall eftersom jag har haft bruna flytningar till och från sedan jag plussade förra veckan. Har förstått att det är vanligt men att det kan gå åt vilket håll som helst. Tog ett digitalt test i morse för att se om det stämmer överrens med mina egna beräkningar eftersom jag vet när jag hade äl. Och det stämde! :) Så nu känner jag mig lite lugnare iaf. Dessutom slog ett enormt illamående till bara en stund efter jag tagit testet så det får jag väl se som ett "gott" tecken. Det verkar också börja tidigare för mig den här graviditeten än den förra. V 4+5 idag och håller tummar och tår för att allt ska vara bra i magen!

• Cystan

har BIM 18/6. Har stickande känsla i magen, och molvärk! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

ÄGGLOSSNING

9/6 RapidAngel, gullan83

10/6 GlitterLina

11/6 Linnsanbelle

14/6 TouchOfRed

15/6 soofa

BIM

9/6 waan, Tablettask

11/6 Nirvie, 88therese, Kaffe Tös

12/6 Angdev, Kvinna84a, lindakarlsson4380, lillskrutten

13/6 Tussebus

14/6 Jeniii88, muuppeens, fsake, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09

16/6 Tussigullan

17/6 mkes, Glovey, m2b

18/6 Josssa90, Cystan

19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83

20/6 HardrockGoddess, Maka94, skepparbarn, siz, miachr78, mammaA93, Ashurst Klara

20-21/6 sommarblomma1, malre, gabriellap

21/6 RapidAngel

ca 22/6 Javli

24/6 GlitterLina

24-25/6 Suada86

26/6 linnsanbelle

27/6 TouchOfRed

30/6 Mmeli, soofa

PLUSSAT + Gravid

Caylyn bf 7/2

Desideri bf 11/2

Aniroma

gruvan bf 11/2

canada

EliWe

• EliWe
    gruvan skrev 2015-06-10 08:41:29 följande:

Grattis till alla nya plus!!!

Jag har gått och oroat mig för att få missfall eftersom jag har haft bruna flytningar till och från sedan jag plussade förra veckan. Har förstått att det är vanligt men att det kan gå åt vilket håll som helst. Tog ett digitalt test i morse för att se om det stämmer överrens med mina egna beräkningar eftersom jag vet när jag hade äl. Och det stämde! :) Så nu känner jag mig lite lugnare iaf. Dessutom slog ett enormt illamående till bara en stund efter jag tagit testet så det får jag väl se som ett "gott" tecken. Det verkar också börja tidigare för mig den här graviditeten än den förra. V 4+5 idag och håller tummar och tår för att allt ska vara bra i magen!

Jag tänkte också ta ett till digitalt test om en vecka för att se om veckorna ökat, köpte ju 2-pack och ingen ide att spara testen känner jag :)

Skönt att ditt ökat trots bruna flytningar! Är ju som sagt vanligt
  • Kvinna84a
    lindakarlsson4380 skrev 2015-06-10 08:16:57 följande:

Stort grattis! Hört att de där testen är de säkraste :)
  • linnsanbelle
    lillskrutten skrev 2015-06-09 11:29:43 följande:

Du är så bra på att peppa. Tusen tack!

Bröt ihop igår kväll så hade ett snack med sambon.

Jag försöker tänka att vi kanske bara försökt två månader egentligen. Tänker bort de första månaderna efter jag slutade med piller. Kroppen behöver ju fatta att den är utan dom där.

Vi kämpar också, tredje försöket. Jag är så glad att det är sommar nu, det finns så mycket att njuta av och tänka på, så jag försöker se det positivt på det sättet :) Hade det varit en tråkig novemberkväll hade man säkert deppat ihop totalt.
    Du kommer bli gravid! <3
    www.mammaprat.blogg.se - JUST NU! TÄVLING, VINN "BLI GRAVID"-KIT OCH MYCKET MER, TÄVLINGEN AVSLUTAS 14 JUNI
  • linnsanbelle
    mikamon skrev 2015-06-09 23:41:32 följande:

ÄL igår, idag eller imorgon. Kunde inte testa förrän idag :D ÄL-symptomen fortsätter...molvärk vid naveln, ömma bröst...o ja..lite mindre flytningar än igår :)

Tajmat in med sex i helgen och igår.

Så..eh... BIM efter midsommar! :)

weeei :) jag ska försöka mig på ett ÄL test (har glömt att ta och enligt appen är det äl imorgon) så får vi se om jag får utslag :)
    bim 26/6
    www.mammaprat.blogg.se - JUST NU! TÄVLING, VINN "BLI GRAVID"-KIT OCH MYCKET MER, TÄVLINGEN AVSLUTAS 14 JUNI
Svar på tråden BIM juni 2015