-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Plussade imorse på BIM-2, ååååå, första försöket, hoppas verkligen lilla fröet vill stanna i magen <3 <3 Är det någon som har erfarenhet från dessa test? Kan jag lita på att det stämmer? Eller borde jag ta ett till? BF blir den 19/2 :D

-
Grattis!! Klart du kan lita på det där testet! Jag plussade igår, och ska ta ett nytt test imorhon bara för att bli säkrare haha!lindakarlsson4380 skrev 2015-06-10 08:16:57 följande:Plussade imorse på BIM-2, ååååå, första försöket, hoppas verkligen lilla fröet vill stanna i magen <3 <3 Är det någon som har erfarenhet från dessa test? Kan jag lita på att det stämmer? Eller borde jag ta ett till? BF blir den 19/2 :D
-
Grattis till alla nya plus!!!
Jag har gått och oroat mig för att få missfall eftersom jag har haft bruna flytningar till och från sedan jag plussade förra veckan. Har förstått att det är vanligt men att det kan gå åt vilket håll som helst. Tog ett digitalt test i morse för att se om det stämmer överrens med mina egna beräkningar eftersom jag vet när jag hade äl. Och det stämde! :) Så nu känner jag mig lite lugnare iaf. Dessutom slog ett enormt illamående till bara en stund efter jag tagit testet så det får jag väl se som ett "gott" tecken. Det verkar också börja tidigare för mig den här graviditeten än den förra. V 4+5 idag och håller tummar och tår för att allt ska vara bra i magen!

-
Grattis till er som plussat.
-
har BIM 18/6. Har stickande känsla i magen, och molvärk! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
ÄGGLOSSNING
9/6 RapidAngel, gullan83
10/6 GlitterLina
11/6 Linnsanbelle
14/6 TouchOfRed
15/6 soofa
BIM
9/6 waan, Tablettask
11/6 Nirvie, 88therese, Kaffe Tös
12/6 Angdev, Kvinna84a, lindakarlsson4380, lillskrutten
13/6 Tussebus
14/6 Jeniii88, muuppeens, fsake, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09
16/6 Tussigullan
17/6 mkes, Glovey, m2b
18/6 Josssa90, Cystan
19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83
20/6 HardrockGoddess, Maka94, skepparbarn, siz, miachr78, mammaA93, Ashurst Klara
20-21/6 sommarblomma1, malre, gabriellap
21/6 RapidAngel
ca 22/6 Javli
24/6 GlitterLina
24-25/6 Suada86
26/6 linnsanbelle
27/6 TouchOfRed
30/6 Mmeli, soofa
PLUSSAT + Gravid
Caylyn bf 7/2
Desideri bf 11/2
Aniroma
gruvan bf 11/2
canada
EliWe -
Grattiss alla till era pluss!!! :)
-
Jag tänkte också ta ett till digitalt test om en vecka för att se om veckorna ökat, köpte ju 2-pack och ingen ide att spara testen känner jag :)gruvan skrev 2015-06-10 08:41:29 följande:Grattis till alla nya plus!!!
Jag har gått och oroat mig för att få missfall eftersom jag har haft bruna flytningar till och från sedan jag plussade förra veckan. Har förstått att det är vanligt men att det kan gå åt vilket håll som helst. Tog ett digitalt test i morse för att se om det stämmer överrens med mina egna beräkningar eftersom jag vet när jag hade äl. Och det stämde! :) Så nu känner jag mig lite lugnare iaf. Dessutom slog ett enormt illamående till bara en stund efter jag tagit testet så det får jag väl se som ett "gott" tecken. Det verkar också börja tidigare för mig den här graviditeten än den förra. V 4+5 idag och håller tummar och tår för att allt ska vara bra i magen!
Skönt att ditt ökat trots bruna flytningar! Är ju som sagt vanligt -
Stort grattis! Hört att de där testen är de säkraste :)lindakarlsson4380 skrev 2015-06-10 08:16:57 följande:Plussade imorse på BIM-2, ååååå, första försöket, hoppas verkligen lilla fröet vill stanna i magen <3 <3 Är det någon som har erfarenhet från dessa test? Kan jag lita på att det stämmer? Eller borde jag ta ett till? BF blir den 19/2 :D
-
Vi kämpar också, tredje försöket. Jag är så glad att det är sommar nu, det finns så mycket att njuta av och tänka på, så jag försöker se det positivt på det sättet :) Hade det varit en tråkig novemberkväll hade man säkert deppat ihop totalt.lillskrutten skrev 2015-06-09 11:29:43 följande:Du är så bra på att peppa. Tusen tack!
Bröt ihop igår kväll så hade ett snack med sambon.
Jag försöker tänka att vi kanske bara försökt två månader egentligen. Tänker bort de första månaderna efter jag slutade med piller. Kroppen behöver ju fatta att den är utan dom där.
Du kommer bli gravid! <3 -
weeei :) jag ska försöka mig på ett ÄL test (har glömt att ta och enligt appen är det äl imorgon) så får vi se om jag får utslag :)mikamon skrev 2015-06-09 23:41:32 följande:ÄL igår, idag eller imorgon. Kunde inte testa förrän idag :D ÄL-symptomen fortsätter...molvärk vid naveln, ömma bröst...o ja..lite mindre flytningar än igår :)
Tajmat in med sex i helgen och igår.
Så..eh... BIM efter midsommar! :)
bim 26/6