• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Kvinna84a

Ni som har BIM i dagarna.. Känner ni något redan nu?

Jag hoppas så mkt just nu så jag knappt kan fokusera på annat hehe.

• Maka94

Tror vi har fått till ett ordentligt försök, nu är det denna eviga väntan igen.. BIM 20/6.. Men funderar på att testa på midsommarafton :)

• m2b

Grattis till alla plus! Det ger en annan hopp med! Så klart man kan lita på clearblue testen :). Härligt veckan stegrade även med flytningarna!

Räknar ner till jag ska få testa. Räknar i kalendern flera gånger om dagen hur många dagar som gått den äl, inte går det snabbare ändå. Häromdagen hade jag kraftigt ont i ryggen och illamående pga det. Känns inte hoppfullt då det kändes så men något värre när jag fick missfallet sist. Ska försöka att inte testa för tidigt. Gha vad svårt det är när det finns massa test hemma!

• Angdev
    Kvinna84a skrev 2015-06-10 12:33:23 följande:

Ni som har BIM i dagarna.. Känner ni något redan nu?

Jag hoppas så mkt just nu så jag knappt kan fokusera på annat hehe.

Är på BIM -2. Hade en genomskinlig blödning för 1 vecka sedan. O så har jag varit bubblig i magen. Inte så mycket mer än så. Ungefär som det var när jag var gravid med sonen. Så nu hoppas vi att det var en nidblödning :)
  • skepparbarn

Vad säger ni? Kan jag räkna det översta som positivt? Dag 19 idah så det blev en sen ägglossning. Men något ska det ju alltid vara. Fick ju mensen som klockverk en månad efter förlossningen men blödde sparsamt (knappt alld) i flera dagar. Kanske har räknat mensens första dag lite väl tidigt.

• KaffeTös

Efter mina svaga tester igår så tänkte jag att jag skulle få lite klarhet idag efter att ha testat med CB plus men jag blev då inte klokare.. Kan skymta svagt streck på de med men man har ju hört ganska mycket om spök på cb plus. 

Vad tror ni? 

• gullan83
    KaffeTös skrev 2015-06-10 14:34:07 följande:

Efter mina svaga tester igår så tänkte jag att jag skulle få lite klarhet idag efter att ha testat med CB plus men jag blev då inte klokare.. Kan skymta svagt streck på de med men man har ju hört ganska mycket om spök på cb plus. 

Vad tror ni? 

Ser tyvärr inget och för att dessa test ska gillas måste de vara blått
  • gullan83
    KaffeTös skrev 2015-06-10 14:35:04 följande:

Dessa med: 

Där ser man en svag skugga men som du säger dessa kan ge spökstreck när de är så svagt
  • KaffeTös
    gullan83 skrev 2015-06-10 14:39:16 följande:
    Där ser man en svag skugga men som du säger dessa kan ge spökstreck när de är så svagt
    Ja jag ha också tyvärr sett många cb där plusset tillochmed varit ganska starkt men det har varit spök ändå, därför känner jag mig osäker.  

Ska testa imorgon igen, då med morgonurin då detta var efter att jag bara hållt mig tre timmar. 
Svar på tråden BIM juni 2015