Fsake skrev 2015-06-01 20:26:26 följande:
Väntar också på bim, äl+2 idag.. Långt kvar till bim.. Många som får plus innan bim, hur kommer ni göra med att testa? Testade på bim mina båda tidigare graviditeter. Men kanske ska testa lite innan.... :)
Då jag ska bort med jobbet så kommer jag att testa den 14/6 (BIM 18/6) så får vi se vad det visar då. Vet ju att det kan visa NEG så pass många dagar i förväg, men tror i alla fall att jag kommer att testa innan jag far iväg. Annars blir det när jag kommit hem, men tror inte att jag kommer kunna hålla mig till dess :-P
Oliven2011 skrev 2015-06-01 20:02:00 följande:
Hejhej vad kul så många vi har blivit i samma sits.
Minime86 känner igen det där att man känner att det tagit sig. Skum känsla men jag har också haft det så båda tidigare graviditeterna.
Bodrum håller verkligen tummarna att det inte är mf. Har en bra känsla för dig :).
Här har det med all säkerhet varit äl tors-fre förra veckan....när jag gick o vänta på bim. Tog äl test igår och det vart helt blankt så tydligt att det var sen äl helt enkelt. Känns så i kroppen också. Nu har jag riktigt ömma bröst och stickningar. Längtar till om 2v ca för att se vad som hänt :).
Ja det är helt galen men häftig känsla! går verkligen inte att beskriva med ord! Jag fick ungefär den känslan igår, men det kan inte ha tagit sig igår då ÄL är först på torsdag! Men vi får se helt enkelt. :) Hoppas att det är en graviditet på g för dig :)