• Oliven2011

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Hej,

Vi har två härliga killar 09, 11 och var övertygade om att det räckte för oss. Men nu sen ett par månader tillbaka har både jag och maken börjat längta efter ett tredje barn.

I april åkte spiralen ut o nu i maj har vi börjat på allvar. Känns spännande men också lite skrämmande.

Fler som är på g med nr tre o vill följas? Behöver inte vara nr tre tvunget. Kanske bara sugna på att följas åt i denna spännande resa?

• Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
  • Bodrum

Jaha, då har domen fallit. Ingen graviditet i livmodern i alla fall. HCG var 7600 så jag var gravid fram tills idag i alla fall. Ska ta nya prover på fredag och hoppas då att det sjunker som det ska.

• Fsake

Ånej! Vad tråkigt.. Men skönt att veta ialla fall. Hoppas det sjunker till fredag då!

Bodrum skrev 2015-06-03 17:04:09 följande:

Jaha, då har domen fallit. Ingen graviditet i livmodern i alla fall. HCG var 7600 så jag var gravid fram tills idag i alla fall. Ska ta nya prover på fredag och hoppas då att det sjunker som det ska.

• Mamma till två gullegrisar
    Minime86 skrev 2015-06-03 17:01:22 följande:

Jag har precis gjort mitt första äL test någonsin, nu började jag på dag 13 egentligen skulle man börja på dag 11. Jag ska alltså ha ÄL imorgon och jag såg möjligtvis ett jätte jätte jätte svagt streck på ÄL testet:/ känns ju sådär :(

Varför känns det sådär? Det är väl bra att det syns streck? Plus att ni har ju myst till det i några dagar nu. Har aldrig använt älstickor så vet ej hur dom funkar. .
  • Mamma till två gullegrisar
    Bodrum skrev 2015-06-03 17:04:09 följande:

Åh så tråkigt :(
  • Minime86
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-03 19:13:56 följande:

Varför känns det sådär? Det är väl bra att det syns streck? Plus att ni har ju myst till det i några dagar nu. Har aldrig använt älstickor så vet ej hur dom funkar. .

det är väl mer för att risken är att jag inbillar mig strecket, för det var så otroligt svagt! Men men hoppas att han orkar mysa till det ikväll med o så testar jag med ett ÄL test även imorgon. Jag har heller aldrig använt ÄL test, köpte de mest för att det kunde va kul o testa, mem börjar ångra mig...
  • Oliven2011

Bodrum: Åhhhh nej så trist :(. Då var det som du misstänkte. Håller tummarna för dig att det går ut som det ska så följs vi vidare :).

• Minime86

Idag blev det ett liite tydligare streck på ÄL testet ( men har hört att det ska vara lika starkt som kontrollstrecket för att det ska vara dags för ÄL så antagligen är ÄL lite sen denna gång.

Visst är det ett litet streck?

• Minime86

Idag blev det ett liite tydligare streck på ÄL testet ( men har hört att det ska vara lika starkt som kontrollstrecket för att det ska vara dags för ÄL så antagligen är ÄL lite sen denna gång.

Visst är det ett litet streck?

• Minime86

Här är ÄL testet från igår, det andra strecket är så svagt så man måste hålla i rätt vinkel för att s det.

Här är det jag gjorde idag :) Det är liiite starkare, hoppas på ÄL under helgen. Då jag har grymma ÄL smärtor i mage och i höger bröst som jag alltid får.
Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!