• Oliven2011

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Hej,

Vi har två härliga killar 09, 11 och var övertygade om att det räckte för oss. Men nu sen ett par månader tillbaka har både jag och maken börjat längta efter ett tredje barn.

I april åkte spiralen ut o nu i maj har vi börjat på allvar. Känns spännande men också lite skrämmande.

Fler som är på g med nr tre o vill följas? Behöver inte vara nr tre tvunget. Kanske bara sugna på att följas åt i denna spännande resa?

• Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
  • Minime86

Haha undra varför det kom två extra bilder högst upp för :-P

aja ni ser förklaringarna till de två nedre bilderna :)

• Minime86

ÄL testet idag är lite starkare :) Så kanske att ÄL är på G då :)

Såhär såg det ut idag

Så kanske ÄL är pågång i all fall då :)

• Minime86

Kunde inte låta bli, tog ett ÄL test ikväll också, ännu starkare var det, så jag gissar på att det blir fullt utslag imorgon (hoppas hoppas), så nu har vi myst till det ikväll igen ;)
    Men det är ju denna eviga väntan!

Hur går det för er andra?

• Fsake

Ser verkligen ut att vara på G snart! Härligt!

Jag är på äl+ 6 idag och väntan på bim går ganska fort ändå :) testar kanske bim-2,3 :) får se hur jag känner mig :)

Minime86 skrev 2015-06-05 23:29:59 följande:

Kunde inte låta bli, tog ett ÄL test ikväll också, ännu starkare var det, så jag gissar på att det blir fullt utslag imorgon (hoppas hoppas), så nu har vi myst till det ikväll igen ;)

Men det är ju denna eviga väntan!

Hur går det för er andra?

• Mamma till två gullegrisar
    Fsake skrev 2015-06-06 00:26:00 följande:

Jag är på äl+ 6 idag och väntan på bim går ganska fort ändå :) testar kanske bim-2,3 :) får se hur jag känner mig :)

Kul :) när ska du testa?
  • Minime86
    Fsake skrev 2015-06-06 00:26:00 följande:

Jag tror det, och såhär såg testet ut igår kväll :)

Svårt att få med hur starkt det faktiskt var, men ska testa igen runt lunch idag så får vi se :)
  • jeniii88

6 dagar sedan ÄL och BIM är nästa söndag, för en stund sen så hög det till ordentligt i livmodern och nu är jag stenhård på nedre delen av magen och kraftig molvärk :( gör riktigt ont, har aldrig känt detta tidigare är det någon som känt så?

• Fsake

Tror på ons-Tors

Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-06 06:19:20 följande:

Kul :) när ska du testa?

• Fsake

Har också bim nästa sön! När kommer du testa? Ja funderar på ons el to:)

Kanske ägget som fäste som gjorde så du fick ont? Eller livmodern som jobbar för att ägget ska kunna fästa

jeniii88 skrev 2015-06-06 14:16:48 följande:

6 dagar sedan ÄL och BIM är nästa söndag, för en stund sen så hög det till ordentligt i livmodern och nu är jag stenhård på nedre delen av magen och kraftig molvärk :( gör riktigt ont, har aldrig känt detta tidigare är det någon som känt så?

• jeniii88

Talade med vårdguiden och hon tyckte jag skulle åka till gynakuten om det inte blev bättre, har avtagit lite så står i valet och kvalet hur jag ska göra. Man kan ju hoppas på att det är ägget som fäster :) tänkte testa på torsdag :)

Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!